Durf jij zomaar op een leuke jongen af te lopen?

Durf jij zomaar op een leuke jongen af te lopen?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Durf jij het? :hugs:

Nee. :")

Nope :grinning_face_with_smiling_eyes:

of ik moet echt in een heeeeeel goede bui zijn :’)

Nope. Ik denk met uitgaan wel, maar niet zomaar ergens overdag.

Nee :expressionless:

Ja. Na wat er dit jaar gebeurd is, durf ik veel meer dan vroeger :angel:

Dat ligt eraan in welke bui in ben, maar ik denk dat ik het 8 van de 10 keer het niet durf.

hangt van mij bui af haha.
als ik op stap ben wel, maarja alcohol he :cold_sweat:

Haha, ik durf het zelf ook niet… of ik moet echt in een héle vrolijke bui zijn :upside_down_face:

Hm, hangt er vanaf. Als ik serieus iets te zeggen heb (enquete ofzo of de weg vragen) ga ik juist het liefst op een leuke jongen af :’) Maar random zo van heeyyyyy hoe gaat het dan niet

Neee

Ligt aan het moment, de plek en de persoon.

Hangt ook van mijn bui af idd! Soms voel ik me zelfverzekerder dan andere momenten :slightly_smiling_face:

Oh helll noooo

ja, maar dan wel op een vriendschappelijke manier :’)
Flirten ofz, dat durf ik echt niet :flushed:

Uhm nee haha. Daar ben ik echt te schijterig voor :cold_sweat:

Nee
Ik durf sowieso niet op vreemde mensen afstappen, jongen of meisje, knap of minder knap. Dus ik ga zeker niet zomaar richting een leuke jongen

Ik wou dat ik het durfde :slightly_smiling_face:

Eigenlijk niet…

maarrrr

Er werkt een jongen bij de viskraam hier in de buurt en ik zag hem al vaak, wel hoi met een big smile zeggen, wekenlang al over hem gehad met vriendinnen en elke keer maar weer staren en maar weer groetten, na een tijdje was ik het zat en heb ik al mijn moed bij elkaar geraapt, ben op hem afgestapt en heb gezegd: “Hee, ik vind je al een tijdje leuk, wil je een keer wat gaan drinken ofzo”?

En toen zijn we wat gaan drinken… en het was geweldig :flushed: