Nou ik zit met een probleem…
Inleiding wat er allemaal vooraf aan is gebeurt (hoef je niet perse te lezen alleen als je tijd hebt haha)
Ik heb sinds kort een vriend en dit is wat er aan vooraf ging. Ik heb hem met uitgaan leren kennen. Was heel gezellig en daarna hielden we ook contact. We zouden ook iets gaan afspreken maar dat kwam er maar steeds niet van. Of hij kon niet of ik kon niet. Toen kwam ik na ongeveer 2/3 maanden erachter dat hij een vriendin had. Ik natuurlijk helemaal kwaad. Toen heb ik het contact ook verbroken. Totdat ik hem met carnaval weer tegen kwam. Hij vroeg of ik mee naar buiten ging want hij wilde praten. Hij heeft moeten smeken voordat ik mee ging. Uiteindelijk ben ik meegegaan en hebben we 1,5 uur in de kou zitten praten. Het kwam er op neer dat hij het al heel lang wilde uitmaken met zn vriendin maar dat kon niet door haar thuis situatie. En dat hij mij echt leuk vond. Ik vond hem ook nog steeds leuk. Hij heeft me toen ook proberen te zoenen maar ik heb toen mn hoofd weggedraaid. Ik heb hem toen laten kiezen ik of dat andere meisje maar ik kreeg geen duidelijk antwoord.
De dag erna was hij er ook weer. Heb weer de hele avond met hem gepraat. En gevraagd wat hij nou wilde. Hij wilde met mij verder. Die avond heb ik ook met hem gezoent. De dag erna is hij naar zn vriendin gegaan en gezegd wat er allemaal gebeurt was. Een week erna maakte hij het ook definitief uit.
Na een week ongeveer vroeg hij mij toen. We hebben intussen wel nog vaker afgesproken. (achteraf is dit ook allemaal te snel gegaan)
het ging allemaal heel goed toen tussen ons. Totdat die ex van hem ons compleet begon te stalken. Ze heeft bij mij thuis zelfs ongeveer een half uur op de deur geslagen en aangebelt.
En toen opeens super onverwacht. Hij zou langskomen het savonds. En opeens kreeg ik een smsje dat hij toch maar niet kwam. En toen een smsje dat het beter was dat we elkaar niet meer zagen. Ik was helemaal overstuur, ik was kapot. Vooral omdat hij het via sms had gedaan.
Ik heb hem toen gevraagd of hij langs wilde komen om het af te sluiten. Hij kwam uiteindelijk en we hebben heel lang gepraat. Uit het gesprek merkte ik ook dat het voor hem niet over was. Hij maakte het ook uit omdat hij mij het gedoe met zijn ex niet wilde aandoen. (zij ging echt te ver stuurde mij berichten, hem constant bellen dat hij 25geminste oproepen van haar had, ruzie zoeken met zijn familie en ga zo maar door). Hij zei als de situatie voorbij was dat we dan miss wel verder konden gaan als ik nog geen nieuwe jongen had.
We bleven toch nog gewoon smsen. En 2 dagen erna stuurde hij een super lieve kaart met erop dat hij me miste. Hij is toen die dag ook nog naar me toe gekomen om een ijsje te gaan eten. Alles was weer goed.
Mijn probleem
Vanaf toen ging alles weer goed. Maar toch. Als ik bij hem ben dan is alles super leuk en dan voel ik me ook echt gelukkig en “vlinders in mn buik”. Maar als hij dan weg is lijkt het alsof het gevoel ook weer meteen weg is. Als hij hier niet is maakt het me ook allemaal niet echt uit net alsof het niet echt doordringt. Ook heb ik soms dan een raar gevoel alsof er iets aan de hand is ofzo geen idee waar dat vandaan komt…
Ik weet niet of dit is door wat er allemaal aan vooraf gegaan is en dat ik misschien bang ben om hem weer kwijt te raken. Ik heb het gevoel alsof ik mijn gevoelens niet durf toe te laten. Want dat had ik in het begin van onze relatie ook, en toen ik ze net een beetje durfde toe te laten maakte hij het uit. Weten jullie iets wat ik er aan kan doen, want ik wil me gevoelens gewoon kunnen toelaten maar het lukt gewoon niet. Of heeft dit gewoon tijd nodig en zou het dan vanzelf weer goed gaan?
ik hoef geen commentaar op dat ik een relatie kapot gemaakt heb of iets in die richting want mijn vriend heeft er zelf voor gekozen om het met haar uit te maken, ik heb niemand tot iets gedwongen of gesteukt.