Durf ik hem wel mee uitvragen?

Hoj iedereen …
Enkele weken geleden heb ik een superknappe vent leren kennen.
Helaas woont hij aan de andere kant van het land (maar dat is het probleem niet).
Aangezien ik regelmatig aan zee ben en net in zijn stad is dit niet het probleem …
Daardoor heb ik hem nu al 3 weekenden gezien van de 5 weekenden.
Vorig weekend is hij na dat de kroeg gesloten was uiteindelijk met me mee naar mijn kamer gegaan.
Welliswaar hebben we niets verkeerd gedaan … Maar we hebben gelachen gezoend en heel veel geknuffeld. Wat ik op zich wel speciaal vind omdat hij echt als een nonchalant type overkomt… Hij was erg lief. Nu heb ik hem op fb gesproken waarin hij vermeld dat ik er niet mee in mijn hoofd moet zitten en me er niet slecht om moet voelen (had hem verteld dat ik me schaamde dat ik hem mee heb gevraagd naar de kamer … ). Hij heeft ook gezegd dat dit iets is wat hij normaal gezien nooit zou doen en dat hij niet echt weet waarom hij het wel heeft gedaan. Maar dat ik meer dan welkom daar ben …
Nu moet het toeval lijken dat zijn ouders in antwerpen wonen en dat hij daar regelmatig verblijft op maandag en dinsdag aangezien hij gans het weekend moet werken als dj in een club…
Het toevallige hieraan is dat mijn nicht in antwerpen op kot zit en dat ik er maandag of dinsdag naartoe ga gaan om ook eens van het studenten leven te proeven aangezien ik zelf nooit op kot heb gezeten.
Zijn ouders wonen dan ook maar maximum 10km van de studentenbuurt af.
zou ik hem durven vermelden dat ik daar ben die avond en dat als hij zin heeft hij eentje op mijn kosten kan komen drinken??
Of denken jullie dat dit erover zou gaan en meer op een stalkend gedrag gaat lijken??

Radeloos … Hopeloos verliefd …

Terwijl ik dit las moest ik toch een beetje lachen om je yolo gebruikersnaam

Dus ja inderdaad yolo gewoon doen

ja liefde is het enige vlak waar ik niet yolo ben :sunglasses:

je hebt niks te verliezen denk ik. vraag gewoon of hij wil, nee heb je, ja kun je krijgen!

Nee heb je ja kun je krijgen ~ niet geschoten is altijd mis! Dus gewoon doen! Ik weet zelf hoe moeilijk het is maaaar het helpt echt! Gewoon typen en op verzenden drukken en dan zit je heeel lang (duurt langer dan je denkt) en dan heb je een antwoord en als ik zo kan lezen in jou stukje zal zijn antwoord JA zijn! Dus… go for it!

Hey xx waarom zeg je het niet gewoon eerlijk tegen hem bijvoorbeeld: Hey ik ben op maandag en dinsdag bij mijn nicht in antwerpen ikwil niet opdringerig doen ofzo maar heb je zin om af te spreken?

Gewoon vragen, ik denk dat hij dat hartstikke leuk vindt!

Maar het probleem is dat ik hem als laatste een lang berichtje op fb heb gedaan.
Hij heeft dit ondertussen wel gelezen (dat kan je zien) maar heb er nog steeds niets op teruggehad. Ik ben een beetje bang dat hij echt geen interesse heeft en niet meer gaat antwoorden daarop. En bijgevolg kan ik hem dan ook niet meer meevragen naar antwerpen …

voorstellen ??

doe gewoon, stuur een bericht dat je dinsdag in antwerpen bent en graag een drankje met hem wilt doen?

Ja inderdaad ik vind het ook erg.
Maar het is zo ingewikkeld allemaal :slightly_smiling_face:

Misschien zou ik het toch maar moeten overwegen :sunglasses:

En ik heb hem dan toch gevraagd!
maar geen enkele reactie van hem …
Voor alles een eerste keer, dus ook voor een blauwtje te lopen :sex:

Je moet het zo bekijken: je hebt het gedurfd en daar heb je ook al een heleboel uit geleerd! Je hebt iets gedaan wat je eerder niet durfde dus je kan best trots zijn op jezelf. Ook al zei hij niks: je hebt er toch iets aan gehad.

Goed dat je het gedurfd hebt hoor! :slightly_smiling_face: