Durf ik dit aan?

Ik vind het een heel leuk jurkje en het staat je ook heel leuk.
Naar school kan wel maar idd met een panty is het leuk, als je bijv ook hakken draagt?
In de zomer is het natuurlijk geen probleem om zo aan te doen.
Je hebt mooie benen trouwens :slightly_smiling_face:

huh waarom niet? is n vet mooi jurkje! en ook niet te kort of zo! zou ik zeker aan doen man is vet leuk!

Ik zou hem zelf niet aan doen, omdat het niet mijn smaak is, maar ik heb er zowiezo wel sgijt aan aan wat mensen denken van mijn kledingstijl, als ik het maar leuk vind :slightly_smiling_face: Maar je kunt het makkelijk aan doen hoor, staat je hartstikke leuk! Alleen zou ik na school er wel een legging onderaan doen, tenminste ik doe zelf altijd wel een legging onder jurkjes na school en in het weekend en in de vakantie gewoon zonder :grinning:

Persoonlijk zou ik hem niet aandoen, maar ik heb niets met jurkjes dus daar zal het wel mee te maken hebben.

Gewoon aantrekken het is een leuk jurkje, ik zou wel wachten tot het lekker weer word (want ik vind het wel een zomerjurkje) dan kan je hem gewoon (zonder legging, maillot, panty) aan naar school/stad/etc.

leuk jurkje dus waarom niet? :]

Waarom niet? Het is helemaal niet apart ofzo (niet onaardig bedoeld, maar omdat je daar juist een beetje angstig voor bent) Ik denk dat je absoluut geen rare blikken krijgt! Het is gewoon een leuk jurkje wat je makkelijk naar school of naar de stad aan kan! Vestje erover met een riempje om je taille en klaar.

Waaa echt leukkk :slightly_smiling_face:!
Zeker aan doen naar school kan natuurlijk ook
misschien is het leuke en tregging ( of een gewone legging ) eronder te doen.

gewoon doen joh , staat je harstikke leuk ^^

Sorry ik vind het lelijk,
want als je een bloemetjes jurk aan doet. zou hij schattiger moeten zijn. ( bv. tot je missel strak en dan wijd uit lopend. ja dat heb ik. ghehe)

maar ik zou er voor nu nog iets onder doen. tenzij het warm is maar bij mij is het ijskoud.

Ik lees hier legging, maillot?
Alsof alle jongens nog je jurk omhoog gooien om je string of iets dergelijks te zien.
Waarom zo kort is dat ding toch niet. Verder leuk jurkje niks eronder doen, dat staat niet. Ik vind dat je em gewoon overal naartoe aan kan doen.

jaaa heel leuk jurkje dus k zou t gwn aandoen!!

met een vest, en een legging kan het prima aan naar school.
en naar de stad kan het zo wel is leukk!

Nú nog een beetje bloot, maar t kan zeker wel hoor! Mss nu nog met een vestje en/of legging. Maar leuk : )

zeker aan doen
is super leuk jurkje
als je het iets te bloot vind kan je er altijd nog een legging met laarsen aan doen en een vestje ofzo.

ik vind hem super leuk! ik snap hoe jij je voelt, zo voel ik me ook altijd wanneer ik in een pashokje sta, en altijd koop ik 't dan toch maar niet omdat ik dan bang ben voor reacties enz.
je hem naar school aan doen. ik zal er dan wel een zwarte leggin onder doen die tot net over je knieën komt zeg maar en dan leuke ballerina’s eronder. (wanneer het warmer weer is).
je kan 'm nu bijvoorbeeld ookal aan doen met een leggin en een zwart vestje wanneer je bijvoorbeeld naar de stad gaat of met vriendinnen een hapje gaat eten/ naar de bios enz.

ik hoop dat je de moed verzamelt en hem aan trekt want hij staat je super leuk!
veel plezier met dragen!