Durf ik dit aan?

Heey!
Ik heb altijd bewondering voor mensen die iets dragen wat net iets anders is, wat andere niet vaak dragen. Nou… Dit is mijn probleem; ik zou het ook zo graag willen, maar ik durf het niet! Daarom vraag ik aan jullie, dit jurkje, zouden jullie dit aan doen? Bijv naar stad of misschien naar school? Of denken jullie meer van omg:| wat is dat voor ding? Eerlijk zijn aub :slightly_smiling_face:

http://i41.tinypic.com/20zvbza.jpg

Ik zou het zelf niet aan doen.
Maar dat is niet omdat ik het raar of lelijk ofzo vind meer omdat het niet mijn smaak/stijl is;)
Als je het zelf gewoon leuk vind moet je het zeker gewoon aanantrekken!

ehh niet zo naar school,
ik zou er dan een maillot/legging onder doen
als zomerjurkje kan die wel zo

Heey ik snap dat je twijfelt,
maar ik zou dit jurkje dragen met een hotpants er sowieso onder :p.
Naar school misschien met een legging anders wordt het iets te pikant.
Maar wat ik ook zeg: als jij je er fijn bij voelt moet je het doen en trek je niet veel van de rest aan ookal doe ik dat soms ook :wink:
succes

Hmmmm naar school,
ik zou er wel bewondering voor hebben en het staat ook heel leuk, maar dan alleen als het super super warm is!
Maar naar de stad zeker doen, daar zie je genoeg mensen die er zo bij lopen!
Het staat je super leuk moet ik zeggen!

Leuk jurkje! je kan er mee naar school hoor:)! zal er dan wel een legging onder doen, en zonder legging op vakantie:)
x

Bedankt voor jullie reacties! :grinning:

Erg leuk jurkje! En idd voor school een legging ofzo!

Oeh mooi jurkje!
Voor naar school zou ik er een legging onder doen ^^
Voor in de stad kan het wel zo en op vakantie helemaal =)

Ik vind het wel leuk, lekker zwierig en zomers.

Echt een leuk jurkje :slightly_smiling_face:
Waar heb je die gehaald, ik zoek echt al heel lang een leuk jurkje…
Naar school zou ik er ook iets onder doen, maar voor strand, uitgaan, vakantie enzo kun je hem gewoon zo dragen en is echt heel leuk :slightly_smiling_face:

Sorry maar ik vind het niks. Maar je moet dragen wat je zelf leuk vind, jij vind hem leuk, dus gewoon doen dan!

Ehm, daar is toch niks mis mee? :]

Als ik zeg dat het ‘niet kan’ dan durf je het niet aan te doen en als ik zeg dat het wel kan is het het niet meer apart. ach laat maar gewoon aandoen!!!

Ik snap niet waarom iedereen vindt dat het met een legging moet?
Ik zou het gewoon zo doen!
Mooi jurkje :slightly_smiling_face:

Draag het in de zomer. heel leuk! :slightly_smiling_face:

je kan het gewoon naar school aandoen hoor, als ik er iemand mee zou zien lope zou ik echt niet op of om kijken ofzo!

Ik vind de jurk echt helemaal niet zo mooi, en ik vind hem eerlijk gezegd ook niet zoo leuk staan (maar dat is echt helemaal mijn mening, niks van aantrekken verder). Oh en ik spreek uit ervaring (maar dat kan ook alleen aan mijn school liggen): als je een jurk aantrekt op school krijg je vaak commentaar. Maar als je daar tegen kunt: gewoon aandoen!:slight_smile:

wat is het probleem?
En please, geen legging of maillot ofzo eronder ok?! dit is een zomerjurkje daar hoort dat dus echt NIET onder!
Gewoon als het lekker weer is aantrekken, tis gewoon een jurkje hoor!