Durf hem niet aan te spreken..

Ik vind een jongen dus al meer dan een jaartje leuk, maar ik heb hem dus nog nooit gesproken. Ik wilde dat van de week doen, maar omdat hij ook met vrienden liep durfde ik niet meer. Als ik hem alleen zie bedenk ik me allemaal dingen wat fout kunnen gaan en dat soort dingen. Hij lijkt me de geweldigste persoon in de wereld en ik ben daar in vergeleken niet zo zo iemand, en ben dus bang dat hij me dubbel niks vind. Mijn vriendinnen zeggen dat ik hem een roos moet sturen met valentijn, maar ook met dat weet ik niet wat ik er op moet schrijven en is het gaat hij zich niet schamen tegenover andere… Ik heb hem in het begin dat ik hem had opgemerkt hem toegevoegd aan fb, maar al snel dat hij me had geaccepteerd weer verwijdert. Mijn vriendin van toen zei dat hij niet echt een persoon is die mensen zomaar accepteert. Ik heb hem van de week dus weer een verzoek gestuurd en wilde ook een bericht sturen alleen dat kon niet :z Ik weet niet wat ik moet doen?

Valentijn is toch wel hèt perfecte moment om met een goed excuus een connectie te leggen met je geheime liefde :slightly_smiling_face: Een roos sturen is echt een superleuk idee! Je moet dan alleen wel een beetje ballen hebben en je eigen naam erop zetten enzo, niet geschoten is altijd mis en dan loop je over 3 jaar nog te zwijmelen over die kerel… Wie weet ziet ie jou ook zitten, maar durft ie dat helemaal niet te zeggen!

Ik zou dit ook doen als ik jou was

^Dat
Je moet het gewoon doen! Dat toont wel aan dat je lef hebt. Ik denk dat als je nooit zal laten merken dat je hem leuk vind, je later zal denken wat er gebeurt zou zijn als je het wel gedaan had. En wat heb je nou te verliezen?

Ik zou gewoon een roos sturen met een hint erop, als je je naam er niet onder durft te zeggen. Als nou blijkt dat hij echt niet door heeft wie die roos nou heeft gestuurd, is dat ook meteen een teken dat hij je niet leuk vind… Lekker veilig, maar je hebt wel iets gedaan! Als hij nou meteen weet wie die roos heeft gestuurd, heb je geluk.

Dank jullie, denk dat ik het gewoon doe en dan wel die dag vraag als ik hem zie hoe en wat…