Durf geen oorbellen....

Hoi,

Ik ben 14 en ik wil echt supergraag gaatjes in mijn oren. Maar dat durf ik dus echt niet…Ik ben ook als de dood voor spuiten en naalden, enzo…
Ik heb vroeger wel gaatjes gehad, maar die zijn dictgegroeid…

Heeft iemand een oplossing?

xx

Gewoon even doorzetten als je ze echt wilt… Bij mij viel het heelerg mee en ik ben ook echt doodsbang voor nallden en alles.
En als je het echt niet durft kun je altijd magneet of klip oorbellen doen?

xx

Klipoorbellen (van de Claires ofzo, kun je op best veel plekken kopen) en anders gewoon gaatjes nemen.

Clipoorbellen?
Ik zou als ik jou was gewoon gaatjes laten schieten, het gaat niet met een naald maar met een soort schiettang. Het is gebeurd voor je er erg in hebt.

dat had ik dus ook, ik ben ook bang voor naalden enzo, maar dit is echt heel anders.
het viel allemaal super mee, echt. vraag anders of ze allbei tegelijk doen dat scheelt weer, en ik zal naar de juwelier gaan.
ohja, neem je moeder of een vriendin mee.

Gaat dat bloeden?

En clipoorbellen, is dat heel duidelijk tezien?

Het doet absoluut geen pijn.
En het is zo gepiept. Je kan evt. vragen of ze met een ijsklontje je lel iets verdoven.
Echt, het is zo niks.

Nee, geen idee.

Ik heb allebij me oren tegelijk gedaan. Dan is het zo gebeurd. Gewoon vragen of ze allebij je oren tegelijk willen doen! Even doorzetten en het is zo voorbij. Maar als je het echt niet durft magneet oorbelletjes idd.

Het valt inderdaad heel goed mee. Het gaat niet bloeden. Er kan niets fout lopen, het systeem is erg veilig. En inderdaad, mocht je echt niet durven, er zijn alternatieven.

Clipoorbellen zie je wel meer dan magneet oorbellen.
Maar het ligt eraan wat voor clipoorbellen je neemt… Je moet gewoon een kleine achtersluiting nemen zegmaar:P

Ik heb dat laten doen als ik 10/11 jaar was ofzo ? ik was ook wel bang maar het viel heel goed mee hoor ! ;p

Had ik ook, maar ik dacht vorige week: Gewoon doen! En ja nu heb ik gaatjes (:
Het doet niet echt veel pijn, ja natuurlijk voel je er wel wat van maar dat is vrij normaal denk ik & als ik jou was zal ik echt naar een goede juwelier (wat ik bedoel is: eentje die hygiënisch is)

Ik hoop dat je er wat aan hebt (;

Oh en vroeger heb ik eens clipoorbellen geprobeerd maar dat deed meer pijn als gaatjes laten schieten :grin:

Haha, bij mij deden clipoorbellen vroeger ook best wel pijn XD Maar ligt er wel aan welke clipjes je hebt, m’n zusje had laatst hele fijne :grinning:

Ik had er van de Claire’s, echt pijnlijk :grin:

Kan iemand wat meer vertellen over magneet oorbellen?

weet je hoe kort het is ? Je niet het als het ware door je oor. Het doet geen seconde pijn , de luttele secondes dat het duurt dan hé. Als ik jou was zou ik het gewoon doen!
Ik ben ook panisch voor naalden en ik heb ook gaatjes … als je ze hebt ben je zo blij, geloof me

Ik durfde het vroeger ook niet, maar mijn vriendinnen en mijn moeder waren meegegaan en bij mij werd links en rechts tegelijk gedaan en het deed echt bijna geen pijn.

Hmmm, hoe duur zijn gaatjes ongeveer? En doet dat niet pijn als je s’avond bijv. in bed ligt ofso?