Durf geen broeken meer te dragen

+1

Vraag het hier.

Omg, een bmi van 18 is zelfs laag. Stel je niet aan en ga ergens anders aandacht zoeken.

Ik kon het niet mooier zeggen.

Hallo,

Je bent mooi.
Je bent mooi,
Je bent mooi.

Herhaal dit elke dag 100 keer in de spiegel en na een tijdje zul je merken dat je je broeken weer goed vind staan.
Succes.

http://www.schenkaandacht.nu/_wp_generated/wp984400f6_0f.jpg

http://t.qkme.me/4ztj.jpg

dankjewel, nu voel ik me dik :grin:

leuk hoor, ik heb namelijk een account op die site. heb er al een maand niet opgezeten tot nu. -.-

<_<

ik vraag echt geen aandacht, ik heb echt een serieus probleem. als ik een broek aan heb zit ik echt te huilen voor de spiegel

Dikke mensen moeten juist geen leggings dragen, dan lijkt je alleen maar dikker vind ik.
Maar met een BMI van 18 zit het echt tussen je oren, begin gewoon met een keer boodschappen doen in een broek. En dan lateer steeds vaker dat ding aan doen.

Wow wat een gemene reacties allemaal.

ga dan naar een psychiater? (:

Zoek een goede broek zoals die van Levi, die doen echt wonderen
en gewoon aantrekken.

Probleem opgelost.

haha die uitspraak is AwEsOmE !

ja heel gek, hoe denk je dat de mensen die wel écht dik zijn zich voelen als ze dit lezen ?

sorry hoor maar er kan ook normaal worden gereageerd, beetje lullige reacties hier
als je jezelf eenmaal te dik vind, is dat bij sommige mensen moeilijk eruit te krijgen
maar een bmi van 18 is in ieder geval prima
doe gewoon eens een broek aan op dagen waar je niet de deur uitgaat, of toch alleen onbekende tegenkomt
uiteindelijk wen je er steeds meer aan, en ik weet bijna zeker dat je je zorgen maakt om niks :slightly_smiling_face:

Ik ben het helemaal met je eens.

Of ook als is het maar voor even een broek aan om de hond een paar minuten uit te laten of een klein wandelingetje :slightly_smiling_face:

eh wat jij zegt slaat nergens op. want volgens mij vind dit meisje zichzelf ECHT dik. en dat is sowieso zo als je kijkt naar haar BMI, maar dat betekent niet dat je dan kutreacties moet gaan posten. volgens mij is dit echt een probleem voor haar.