Durf geen broeken meer te dragen

heee
ik wist niet bij welke catogorie ik dit moest plaatsen.
maar ik durf al een half jaar of zo geen broeken meer te dragen, omdat ik mezelf te dik daarvoor vind.
wat eigenlijk nergens opslaat want ik heb een normaal bmi (18) en toen ik 10 kilo zwaarder was durfde ik ook gewoon broeken te dragen.
nu draag ik alleen nog maar rokjes en jurkjes, maar ik zou graag weer broeken willen dragen

iemand een idee hoe dit komt en hoe ik ervan af komt? ik vind dit echt heel erg vervelend worden. :frowning_face:
liefsss

Begin van jezelf te houden.

probeer het te dragen als niemand je ziet, bv thuis.
dan wen je er vanzelf aan.
en dan af en toe is naar school ofzo.

heb vertrouwen in jezelf, dan straal je dat ook uit!

Oke hier ga ik niks over zeggen…

probeer ik ook wel, ik heb nu al een paar dingen van mezelf waarvan ik tevreden ben.
maar als ik dan een broek aan trek voel ik me echt heel ongemakkelijk, dan denk ik van iedereen denkt nu zeker wat een dik meisje ofzo.

Als je het zo graag wilt dan doe je het toch gewoon. Bovendien zeg je zelf dat het nergens op slaat om te zeggen dat je er te dik voor bent

geen broeken, maar wel rokjes en jurken?
oke…
ik weet hier geen oplossing voor.

BMI van 18? Dat is niet veel.

Dik met een bmi van 18? Juist.

daardoor lijken mn benen dunner, vaak zie je ook dat dikke mensen heel vaak leggings en zo dragen.

nee dat zeg ik niet, maar ik voel me dik.

Nou je bent blijkbaar niet dik, dus trek gewoon een broek aan die bij je maat past.

Niet lullig bedoeld, maar jij hebt/had toch een eetstoornis? Of heb ik het nou verkeerd …

Dit is serieus bullshit :pensive:

Doe gewoon die broek aan, je weet dat je niet dik bent. En je voelt je alleen dik. Klinkt lullig, maar het zit gewoon tussen je oren.

Bij de Aldi staan nu doosjes Aandacht in de uitverkoop

nee hoor, als je rokje of jurkje tot een bepaalde hoogte van je benen komt lijken je benen dunner.

jup ;}

Je bent trouwens wel echt enorm dik hoor! Bmi van 18 is echt overgewicht.

Alsjeblieft, zeik niet zo.