Durex play Tingle

[i]Hi guys,

Iemand ervaring met de play Tingle?

Tingelt die niet té sterk :’]? En ik neem aan dat je deze goed kunt gebruiken voor de seks? Of is dat net iets te sterk?

Wou namelijk mn vriend is verrassen. En ik dacht, Tingle!

Dus; kom maar op met de ervaringen =)!

Danku![/i]

up, ik heb zelf geen ervaring ermee.

up

Tingle, doet me denken aan jingle bells.

Oke, beschouw dit maar als een up.

Het is prima te gebruiken hoor. En het effect ligt denk ik heel erg aan de persoon zelf, heel apart gevoel, maar prima te doen!

Ik heb feel gehad, en die beviel me goed!:slight_smile:

wat is het?

Glijmiddel

foute post

Ik merkte helemaal niks :\

Is dat niet met menthol ofzo?

had me vriend ook besteld, maar kreeg feel thuis gestuurd…
daar voelde ik trouwens weinig van? weet niet hoe het is bij tingle, ben wel benieuwd dus up :grinning:

hoe werkt dat dan?

^Hoe bedoel je? het is gewoon glijmiddel, of bedoel je wat je dan voelt?
Bij durex tingle hoor je een tintellent (sorry ik schrijf het fout volgens mij) gevoel te krijgen. En bij feel je gevoel te verhogen… En bij iets met warm wordt het warmer zodat je meer voelt ofzo. Heb verder geen ervaring dan alleen met feel, en daar voelde ik niet veel meer bij ofzo.

Tingle voelde ik en mijn ex niks van, die warme is ook niks :stuck_out_tongue: vindt het allemaal niks haha

Ik vond m zeer fijn:blush:

ik voel er heel veel van, mij iets te heftig xD kreeg een soort branderig gevoel, niet echt lekker dus :stuck_out_tongue:

Dus als ik het goed begrijp… Het verschilt dus per persoon ;o?

Ik vond het niks

Ik vind 'm eigenlijk wel leuk! Heeft geeft inderdaad een tintelend gevoel, voor mij een beetje koud vaak, terwijl m’n vriend het juist warm vindt voelen, dus ik denk dat dat bij iedereen verschilt!