Durex play te sterke geur. (velige) alternatieven?

Hallo allemaal, ik ben sinds kort bezig met een jongen en ben weer best sexueel actief. :cold_sweat:

Wat ik bij hem best vaak doe is aftrekken. ik vind dat bij hem om een of andere reden leuker dan bij mijn ex vriendjes, en natuurlijk vind hij dat ook heel leuk. (duh ) hij heeft op zijn slaapkamer altijd Durex play, zon paars flesje is dat, dat is wel fijner met aftrekken maar ik vind dat echt zon overheersende zoete geur! vinden jullie dat niet? Dat haalt bij mij echt mijn lust een beetje weg als ik met hem bezig ben.

Nu zijn we de laatste paar keren bij mij geweest, en heb ik gewoon mijn Rituals douche olie gebruikt eigenlijk daarvoor omdat ik dat ook heel lekker vind ruiken. Hebben jullie tips wat ik veilig kan gebruiken voor zijn eikel en penis? Mag ik wel gewoon Rituals douche olie gebruiken bijvoorbeeld? Of misschien Zwitsal baby olie? omdat dat niet bedoeld is voor aftrekken namelijk… Ik ben benieuwd wat jullie gebruiken ervoor!

Met een beetje zoeken, een durex play paars flesje (welke dan ook) heeft inderdaad een speciaal smaakje/geurtje.
Staat er aloe Vera op of kers? < daar zit je probleem. Normaal gezien ruik je durex play niet, als het gaat om gewoon glijmiddel.
Ga eens een durex kopen zonder smaak/geur.

Douche olie???

mmh, zou ik best niet meer doen want dat kan irriteren.
Niet alle was producten zijn bedoeld voor intieme plekken. Ga eens de seksshop binnen en vraag naar geurloze glijmiddel. Dit zouden ze normaal gezien wel moeten hebben.
Als dat niet gaat, dnk ik, kan babyolie een Ok alternatief zijn.

Ja ik zou andere glijmiddel gebruiken of eventueel massageolie.

Ik gebruik eigenlijk nooit glijdmiddel als ik mijn vriend aftrek? Het kan toch ook gewoon zonder?

Sommige mensen vinden glijmiddel fijn

Thanks voor jullie reacties!
@ Soundsoldier,
oh haha ik wist helemaal niet dat Durex ook in geurloos was, zal het hem eens aanraden want als hij weer die stinkende neemt geef ik hem echt een klap :hammer:

@ de rest,
Het kan inderdaad ook droog, soms doe ik dat wel eens als hij net wakker is, (of doet alsof hij nog slaapt) maar met glijmiddel vind ik zelf veel fijner om te doen, en hij vind het ook veel lekkerder. Ik heb het gevoel dan ook iets meer controle te hebben ofzo, kan het niet echt uitleggen…

Ik ben inderdaad de afgelopen keren wel van de Rituals douche olie afgestapt, niet echt het beste daarvoor. Ik heb nu de afgelopen paar r keer Zwitsal baby olie gebruikt. We hadden dat nog staan, en het werkt echt super! Ik had er wat over gegoogled, en het word best veel gebruikt hiervoor ook. Echt een aanrader als je die geur lekker vind ruiken zoals ik :bowing_man: Hij vind het ook veel lekkerder aanvoelen, ook niet onbelangrijk :wink: We hebben nu wel glijmiddel op waterbasis besteld voor echt de sex, want daarvoor kun je schijnbaar beter geen Zwitsal baby olie voor gebruiken. Mocht er interesse zijn laat ik wel even weten of hij er verschil bij voelt met een handjob…

Ik gebruik soms ook gewoon babyolie, maar niet teveel omdat ik me ook besef dat het daar niet voor gemaakt is
Je kunt ook een andere glijmiddel proberen die geurloos en kleurloos is, zoals:

https://static.groupdeal.nl/media/wysiwyg/Glijmiddel_januari_tekst.jpg