Durex orgasmic, ervaring?

[i]Het nieuwste condoom van Durex ontworpen voor een nog veel intensere beleving voor hem en haar. Sinds april in Nederland verkrijgbaar.

Voor haar is de buitenkant ontworpen voor extra stimulatie doormiddel van de ribbeltjes en nopjes.

Voor hem is aan de binnenkant een Gel ontworpen dat het orgasme uitstelt.

Speeds her up, Slows him down.[/i]

iemand ervaring? Werkt dit?

Probeer het zou ik zeggen! Durex lijkt me niet een merk dat pure troep verkoopt. Niet geschoten is altijd mis denk ik

/

Me too :stuck_out_tongue:

En probeer het zou ik zeggen :slightly_smiling_face:

Ik lach me trouwens kapot om elke durex reclame, maar het is gelukkig niet zo erg als ‘zonder hoesje niet in mijn poesje’

Hahaha ;p

Hahaha :’).

OT: niet geprobeerd, maar ik geloof stiekem niet dat het zo geweldig werkt als ze zeggen.

Toevallig heb ik die gisteren geprobeerd met mijn vriend (haha tmi maargoed) hij zei dat hij het koud vond voelen. Voor mij was er niks anders aan behalve af en to een soort kriebelend gevoel ofzo?. Maargoed kan natuurlijk per persoon verschillen

Ik ga 'm waarschijnlijk ook binnenkort proberen!

Just do it *nike voice*

Klinkt eigenlijk best wel fijn! Wij gebruiken alleen geen condooms haha (wat in principe nog fijner is dusja :stuck_out_tongue:) Ben wel benieuwd naar ervaringen hiermee eigenlijk

niet citeren aub!

“Zijn” kant werkte wel, “mijn” kant niet. Ik voelde niks van die ribbeltjes en zo. We hebben ook wel eens Sensation en Performa gehad (daar is de Orgasmic zegmaar een mix tussen, heb de namen net even opgezocht op de Durex website) en met die Sensation was het hetzelfde verhaal, geen extra gevoel oid. Die dingen met benzocaïne daarentegen! Moet je alleen wel goed opletten dat dat troepje aan de goede kant van het condoom zit, dus dat je 'm niet verkeerd af probeert te rollen. :stuck_out_tongue:

De kant voor vrouwen heb je geen gevoel in, althans ik voel en merk er niks van. Mijn vriend weet ik eerlijk gezegd niet echt goed.

Ik voel zelf ook niks… die reclame vind ikzelf ook leuk hahaha