Hey!
Iemand ervaring met durex massage 2 in 1? Wat vind je ervan?
Wij gebruikten eerst altijd gewoon massage olie, maar helaas de afgelopen 3 maanden vier keer blaasontsteking gehad. Dus we stappen over op wat anders.
Hey!
Iemand ervaring met durex massage 2 in 1? Wat vind je ervan?
Wij gebruikten eerst altijd gewoon massage olie, maar helaas de afgelopen 3 maanden vier keer blaasontsteking gehad. Dus we stappen over op wat anders.
Die is goed maar wel duurder
-.-
Ik had een donder paarse, (weet niet meer pressies welke) maar die ging plakken dus dat was niet zo fijn tijdens de seks… < ik koop dus geen durexmassageolie meer ’
Jaa?
Bedankt voor de reacties, misschien nog andere aanbevelingen?
glijmiddel op basis van siliconen werkt bij ons super goed. is wel erg duur maar wel heel erg fijn en plakt niet.
Durex is duur. Kruidvat is net zo goed.
weet alleen niet of die ook massagespul hebben
Ik vind Durex lovely long veruit de beste! Is niet zo’n plakkerig goedje, maar zo dun als water en droogt ook niet zo snel op.
Door dit middel heb ik helaas een vaginale schimmelinfectie opgelopen, dus ik beveel het zeker niet aan! Ik vond het overigens ook erg plakkerig. Als massage gel zou het wel kunnen, maar als glijmiddel voor mij helaas niet meer!
Als je zo vaak blaas ontsteking hebt, mag ik dan vragen of je wel meteen gaat plassen na de seks? Want dat is echt een MAJOR factor in het krijgen van blaasontsteking.
En wij houden het op kokosolie, maar dan kun je wel een uur geen condoom om doen (ja, wij doen het dubble dutch). Want dat is puur natuur , blijft redelijk lang glibberig, en GEWELDIG voor je huid. Ik raad dan 100% pure kokosolie aan, die krijg je bij de toko’s
Ja, dit doe ik altijd. Ik snap ook niet zo goed waar het wegkomt want we gebruiken die olie al minstens een jaar. Maargoed, toch maar kijken of het misschien daar aan ligt.
Kokosolie kan dus ook niet, want dat is ook op olie basis, dus vrij grote kans op blaasontsteking.
wat is durex ?
Een condoomfabriek, die ook spullen als massageolie/glijmiddel/speeltjes produceert.
Als het een serieuze vraag was.
Ik had ooit die paarse (aloë vera geloof ik) maar die vond ik zó chemisch ruiken dat m’n mood gelijk weg was haha. Maar als massage-olie/glijmiddel werkte het wel, beetje plakkerig maar niet storend. Alleen even zorgen dat hij het even warm maakt tussen z’n handen ofzo, anders was het ijskoud.
Hij is wel ok als glijmiddel vind ik. Alleen bij massage droogt ie wat snel op en moet je het weer een beetje vochtig maken. Dan werkt t wel.
Je kan ook wat meer exotisch nemen … Durex Durex PLay Pina Colada 50ml
haha, zou het wat zijn?
Oh… ik wil graag een glijmiddel en massagegel hebben met smaak, maar durex klinkt niet best haha. Weet iemand een goeie?
Kan je trouwens met elke glijmiddel ook orale seks hebben of zijn sommige niet.goed om in de.mond te krijgen?
Waterbasis is geen enkel probleem.
Olie- en siliconenbasis lijkt mij niet zo geschikt
Ik heb een beetje op internet gezocht en lees dat de 2 in 1 plakt en echt niets is, dus die durf ik niet te halen haha. hebben mensen ervaring met een durex feel die niet plakt ?