duren smsjes help

hee,
ik heb een samsung mobiel en heb volgens mij knp,
maar mijn smsjes zijn super duur : 25cent .
Ik stuur helemaal niet zo veel smsjes
maar wat ik nu wil weten is : hoe kan ik het goedkoper krijgen ?

kost heel duur? wtf xD
maar je kan je tariefplan wijzigen. als je vodafone hebt,
geloof ik 1200 bellen.
anders als je abbo hebt, neem een ander abbo.

Wat dacht je van; Neem een ander abbonoment.

of neem een ander abbo
of neem prepaid van hi dan sms je voor 5 cent

je kunt op de kpn site je tarief wijzigen, naar 10 cent per sms…
ik had dat eerst ook :wink: maar heb het ook gewijzigd

hoe moet dat kost da geld?

a - 't Is “dure smsjes”
b - smsjes versturen kost veel geld / smsjes versturen is duur

KPN heeft een smsbundel van ¤ 5,- p/m, waarbij je 50 smsjes krijgt. Dat is 10 ct. per sms.
Persoonlijk raad ik je aan op een andere provider over te stappen, want mijn ervaringen met KPN zijn ook veel te duur en kut.

nee dan moet je naar de site, en dan bij prepaid ofzo, moet je ergens je nummer enzo invoeren … weet niet meer precies hoe dat moet ;$
ik vind kpn persoonlijk ook best duur, maar goedkoper dan 10 cent per smsje kan het niet en mn mobiel is niet simlockvrij, dusja ;p

die sms bundel heb ik niet die vlaflipje zegt … dat hoeft niet perse :wink:
ik hoop dat het je lukt, succes!

ik heb het evenvoor je opgezocht.
je gaat naar de kpn site en dan prepaid, dan tarieven, dan bij prepaid lees meer, dan naar onder scrollen en dan klik je op prepaid tarief wijzigen… en dan wijst het zich vanzelf!

hey thnx iedereen ik heb op kpn mijn tarief of zo iets gewijzigd nu kost een sms 10 cent

euhmm… hebben jullie in nederland geen proximus ofzo?
10¤ = gratis smsen na 4uur
15¤ = 5000gratis smsen…
Nee?

nee. niet zover ik weet iig

Je hebt bij vodafone wel datje ¤10,- p/m betaalt en dan 1000 smsjes kan versturen in die maand! Maar dat moet je dr maar net uitkrijgen natuurlijk! Dus als je meer dan 200 smsjes verstuurd p/m, dan is dat voordeliger…
Maar ik denk niet dat ik daar al op zit, ik zit bij Simyo. Is iets van 8 cent, maar het gaat altijd te snel op, haha!

Ik heb dat ook van T-mobile, maar ik ga binnen kort een nieuwe kopen. Want dit kost me echt te veel.

Het is 'Het kost veel geld" of “Het is duur”, die moet je niet door elkaar gebruiken… ;p
Verder… je neemt gewoon een andere gsmprovider?

Ik heb hi die is best wel goed koop geloof ik.

vodafone
vodafone
vodafone

ik heb een sms blox, 1000 smsjes voor ¤10,-

thank god voor vodafone ! (a) =D