Dure merken: Wat denk jij?

Een Chanel lipstick voor 28,80 enz… Ik weet niet wrm, maar ik vind het geweldig ookal is het too much. Ik moet mn addict stoppen ><’’ Mijn vriendinnen vinden het te overdreven geworden.

wat denken jullie zelf van dure merken voor makeup?

-

Over het algemeen vind ik het onzin, aangezien je meer betaald voor 't merk dan voor de kwaliteit (zo’n idee krijg ik iig vaak). Gewone middenklas producten kunnen net zo fijn zijn, of fijner. Maar ik moet wel zeggen dat ik zweer bij de oogpotlood van Chanel: gaat lang mee, is super mooi en blijft lang zitten. Dus het verschilt wel per product of ik meer voor een duurder of goedkoper merk ga. Maar over het algemeen ben ik zeer tevreden met merken als Max Factor, Maybelline en L’Oreal.

Tis maar wat jij wilt, niet jouw vriendinnen.
Ik heb ook veel meiden om mij heen die het belachelijk vinden dat ik 200 euro aan hakken ‘verspil’ en constant merkkleding koop. Maar ik vind het leuk en ik ben er dan zeker van dat het goede kwaliteit is en langer meegaat dan een shirtje van 5 euro van de H&M.

Hmmm… ik vind het niet echt duur. Nouja, kijk, ik zou het er niet aan uitgeven,maar dat is omdat ik nooit lippenstift opdoe. Maar als jij het kan betalen, dan koop je het toch?

Ik ben zelf meer low-budget, maar als ik iets echt heel leuk vind en hij kost wat meer, dan heb ik dat er wel voor over

Laatst heb ik die mascara van Chanel gekocht (¤28,- inderdaad…), Inimitable heet die. Hij is echt slecht vind ik! Ik kocht hem omdat ik eigenlijk gewoon radeloos was. Toen dacht ik dat zo’n dure wel zou moeten werken (advies gevraagd etc.), maar niet dus! Nu heb ik een goedkopere van Maybelline, die is veel beter!
Merken zeggen dus niks!

Ik zou het er zelf niet voor over hebben, omdat ik het simpelweg niet kan betalen. Tot nu toe gebruik ik redelijk goedkope merken en dat werkt prima voor mij.

koop ik nooit [:
ben vaak blut
en als ik geld
heb ga ik het niet daaraan
verspillen, haha [:

ik koop het soms wel hoor :’'D
vooral mascara, want die goedkope werken niet op de mijne…
en poeder van 20 euro fzoo, dusjaaaa

Ik vind het zo’n onzin.

Goedkopere merken zijn net zo goed, dus waarom 20 euro meer uitgeven voor zoiets. (Met goedkopere merken bedoel ik dan Gosh, Maybelline etc. Ben geen voorstander van supergoedkope make-up ofzo.)

Ja precies en als je het gewoon kan betalen, waarom zou je het niet doen? Is jouw beslissing. Of je nou Chanel of Wibra draagt, als je maar gelukkig bent toch?
Persoonlijk, vind ik op sommige opzichten merk gewoon betere kwaliteit hebben.

Dingen van merken zijn vaak van íets betere kwaliteit en gaat langer mee, maar het ligt ook aan je persoonlijke voorkeuren of je iets fijn vindt of niet. Dus ik zou zeggen; trek je niets aan van wat je vriendinnen zeggen. Als jij het er voor over hebt en je vindt dit fijner dan een lipstick van een goedkoper merk, so what?

Hmm ik heb mooie lipsticks van Chanel en dior,
maar over het algemeen doe ik het met de goedkopere merken. Mijn mascara van Maybelline werkt veel beter dan die dure van Chanel die ik had gekregen, die droogde zo snel uit.
En met nagellakjes heb ik vaak van catrice en essence, simpelweg, omdat ik zoveel verschillende kleuren heb dat ik ze nooit allemaal op kan en als ze maar een paar euro kosten, maakt het niet uit of ze uitdrogen.

woow! nou ik koop meest al gewoon van een normale prijs make-up.

Ik koop zelf geen dure merken, ik krijg wel veel van mijn nicht… en die heeft wel zulke merken.
Dus ik heb het wel maar koop het niet =)

Ik koop geen dure merken omdat het boven mijn budget is, maar als jij er gelukkig van wordt, waarom niet?

als jij vind dat het beter werkt dan een goedkopere soort moet je dat gewoon doen!

Ik zou het zelf nooit kopenomdat ik een gierigaard ben :stuck_out_tongue:. als ik iets nodig (van make-up) heb ga ik altijd op cosmopinie zoeken naar goeie, goedkope producten.

als je het kan betalen en je wilt dat per se moet je dat gewoon doen…
maar ik denk dat het ook gewoon voor het luxe hebben is xD
bij mij toch xD

Ik gebruik wel ‘dure’ oogschaduw (pigment is duur, als een oogschaduw maar 3 euro kost ka ik garanderen dat er geen kleur aan zit), maar van MAC en niet van Dior of Chanel ofzo. Ik vind dat eigenlijk een beetje onzin, je betaalt voor de naam en het mooie doosje en de oogschaduw zit meestal bomvol glitters, smeert heel dik op en er zit maar een heel klein beetje in. Ik had ook een keer zo’n dure concealer van touche éclat ofzoiets, 20 euro neergeteld en na 2 weken was het op.