Hee meiden,
Ik vroeg me af of er iets is wat je huid dikker maakt? Ik heb namelijk een hele dunne/transparante huid onder me ogen, waardoor het lijkt alsof ik een soort van wallen heb maar dan juist niet dik zeg maar. Me huid is zelfs zo transparant dat je onder me andere oog een groene ader ziet(niet heel opvallend, maar je ziet hem wel). Regelmatig vragen mensen me of ik wel goed heb geslapen terwijl ik super heb geslapen. Ohja, vroeger had ik dit probleem niet, toen zag je geen aders onder me ogen. Kunnen jullie me helpen? xxx
Volgens mij zit het in je genen ofzo, ik denk iig niet dat er iets tegen te doen is.
Maar dat is alleen wat ik denk, om eerlijk te zijn, dus up (:
@ hierboven
Ik ken niemand in me familie die dat heeft, integendeel me ouders hebben een redelijk dikke huid. Dit probleem is ook pas in de puberteit gekomen
Ik heb dat ook… Maar wel al altijd gehad, als kleuter al. Bij mij is het minder als ik in de zon gelopen heb, waardoor ik wat bruiner ben. Geen idee of het bij jou ook zo is. Maar voor de rest weet ik niet wat je er aan kan doen.
van die concealer helpt, groen en huidskleur enzo, beetje uitproberen wat werkt.
eerder gaan slapen? ijs op je ogen doen, onder, of een lepel in de vriezer, heb eens gehoord dat dat werkt.
wat het dikker maakt, geen idee, denk niet echt dat dat kan, alleen camoufleren werkt.
heb ik ook !
mensen zeggen altijd dat mijn make up is uitgelopen terwijl het mijn ader is >.< !!
- up -
Heb ik ook wel, mijn hele huid is zo dun. Een bruin kleurtje helpt, of gewoon wat concealer. Iets om je huid dikker te maken bestaat niet volgens mij
Concealer?
Om het blauwige weg te halen kan je concealer gebruiken (het makkelijkste is vloeibare voor onder je ogen), en dan met een roze ondertoon. Blauw/groen en roze zijn in de make-up elkaars tegenovergestelden, dus dit neutraliseerd dan de kleur onder je ogen.
Thanks voor de tips! Ik had zelf ookal concealer, alleen je zag die ader er gewoon doorheen -.-’ maar dan wel minder opvallend. Ik heb vandaag die allround concealer van catrice gekocht, er zit een rozige kleur bij ik ga denk ik zo kijken of het werkt
Oh dat heb ik ook, maar concealer helpt niet bij mij… Ook die van catrice niet ;p
Het is zo vervelend, want ik heb het ook. Maar ik ken wel wat tips waardoor je het niet erger maakt:
- ALTIJD insmeren met een SPF, maar niet te dik onder de ogen.
- Als je de zon in gaat zonnen, moet je echt een grote goede zonnebril hebben . Zon verslapt je huid en zorgt er dus voor dat de huid onder je ogen rimpelig word en droog.
- komkommer op of onder de ogen laat het er altijd een stukje beter uit zien. Of natte zakjes van groene thee !
Ik hop dat je hier wat aan hebt, ik tenminste wel.