dunne benen

ik heb best stevige benen vergeleken met mijn lichaam… maar ik kan afvallen wat ik wil, mijn benen worden gewoon niet dun. echt heel vervelend! heeft iemand tips om echt dunne benen te krijgen zónder dat ze echt gespierd worden? anders zijn ze nog stevig en daar heb ik niet zoveel aan… :stuck_out_tongue:
alvast bedankt, franny

Dit probleem heb ik ook, maar sorry ik weet ook geen tips. Ik kan ook wel wat tips gebruiken

haha ja dan zie je van die leuke shorts bij de h&m, heb je van die gespierde benen eronder :expressionless:

Ja, of een skinny jeans :S Zo irrie…

Erg dunne benen zijn ook super lelijk. Ken iemand en die heeft dat (is van zich eigen al dun) en lijkt net of die benen elk moment kunnen omknakken die benen zijn mijn armen, egt absurd hoe dun die zijn. Niet mooi dus!

Nou, erg dunne benen hebben is ook niks hoor! Broeken zitten nóoit goed, altijd veel te wijd.

Heb het zelf ook… Maarja, ik draag gewoon skinny jeans, mijn benen lijken toch wel dik.

oohh ja helemaal gelijk! laatst met gym, je handstand doen ohh god hee… die stond gewoon helemaal te trillen op dr dunne armpjes om dr dunne beentjes omhoog te krijgen… zó eng! had echt de neiging om dr ff te helpen ofzo… omg.

Ik heb het ook…
Je komt er niet vanaf je kan alleen zorgen dat ze strak worden door te sporten enzo

dat is gewoon je bouw, dat heb ik ook

ik denk niet dat je daar ooit met sporten vanaf komt, ik heb zelf ook stevige benen en accepteer het maar.

Of je moet liposuctie doen…

ik weet niet ik denk wel beetje hardlopen,
geen idee of dat helpt met je benen af vallen :stuck_out_tongue: denk het niet maar ik denk wel dat je vet daar dan eraf gaat en dat er dan wel wat spieren voor terug komen maar beter gespierde benen dan benen waar een beetje vet aan hangt :stuck_out_tongue: ( heb ik tenminste )
sorry ikweet ook niet precies, !
liefs

Het hoort ij je bouw, en anders kan je misschien naar de sportschool en daar om tips vragen…

uh als je er een tijd nie op loopt worden ze ook erg dun… ( heb dit gehad…) maar dn moet je ook 6 weken echt nie lopen dn verslappen al die spieren en heb je dunne beentjes maar this natuurlijk nie de makkelijkste en best eoplossing!

Ik weet niet hoe oud je bent en of je al volgroeit bent… maar afvallen is heeel erg slecht en misschein als je nog groeit zijn ze helemaal niet zo stevig meer :wink:

xx

Ja dat heb ik ook! =( Het verschil tussen m’n buik en m’n benen is echt een rare verhouding. =P

Hmm… Ik zou dan naar een fitness-school gaan en daar even vragen! Zij weten vaak het best wat je moet doen voor een bepaald resultaat! Echt heel dun zullen je benen toch niet gaan worden, als je van je zelf al een stevig typ bent.
Maar ik kan je verzekeren dat dunnen benen niet echt een pretje is. Je ziet echt je botten zitten en daardoor zit je ook niet altijd mooi in een broek. En daarbij komt ook nog eens dat bijvoorbeeld laarzen nooit om je kuiten aansluiten…
Ga voor een natuurlijk resultaat zou ik zeggen! En probeer niet van maat 40 naar maatje 34 te willen!

Nou, ik heb zelf best wel dunne benen. niet dat ik er egt blij mee ben. als ik laarzen koop kan er bjna nog een vinger tussen mij en mijn laarzen, en dat is egt niet mooi! maar goed, ik denk dat het jou bouw is, zoals al veel zeggen, en dat je er waarschijnlijk niet zo heel veel aan kan veranderen :wink:

Ik weet geen tips…Ik heb Geen dikke benen (eerder buik)…

Jaa, dat is zoooo rot! :frowning_face: Iedereen zegt tegen mij dat het gewoon spieren zijn. Mijn moeder zegt dat ik nog even moet groeien en dat het dan vanzelf weer goed word, maarja, daar heb ik nu dus nog niks aan. Ik ben ik de vakantie 3 dagen wezen shoppen om een broek te vinden, en pas op de 3e (!) dag vond ik er twee (eentje tot net over de knie, en een lange)! Echt, ik heb zoveel broeken gepast en er waren er dus maar 2 die mij pastten met een recht/strak model (van die wijde broeken vind ik lelijk). De rest waren allemaal bij de taille te los en bij de bovenbenen veel te strak. Echt shít.

Nouja, ik heb dus niet echt een tip maar ik leef met je mee! :wink: