Dunne benen probleem

haaloogirlss.
ik heb een probleem, als ik een broek koop en hij zit strak genoeg dan is hy aan de onderkant veel te kort en als ik een broek koop die lang genoeg is dan zit hy veeeeeel te wijd.
kan iemand mij helpen waar ik misschien dunnebenenbroeken ofzo iets kan kopen :stuck_out_tongue_closed_eyes:
whaha, xxooxxo. alvast bedankt!

Uhm, ik zou het niet weten eigenlijk. Ja, ik weet er één in Delft maar daar woon je vast niet. (=

je moet gewoon broeken hebben die lengte en breedte maten hebben. Voor zover ik weet kan dat bij de only (niet altijd… ) G-star, maar dat is wat duurder, en esprit. Nog veel meer winkels maar ik weet het zo niet uit m’n hoofd [a]

ik weet niet wat je maat is maar je kan bijvoorbeeld lengtemaat 38 kopen en breedte maat 34. die hebben ze bijvoorbeeld bij de only

Ja je moet idd gewoon een andere lengtemaat pakken :slightly_smiling_face:

Dit had ik vroeger ook, nu nog steeds een beetje, maar minder. Tsja, ik koop mijn broeken meestal bij C&A.

Ik ken het probleem ook. Ik heb twee jeggings van de vero moda nu. Zit lekker strak maar nog wel met achterzakken enzo dus het lijkt echt een jeans.

bij de only :slightly_smiling_face:

Ik heb vaak dat mijn heupen te smal zijn maar de broek voor de rest wel past…

Zara, die broeken zijn echt ideaal. Ze zijn supersmal, waardoor zelfs ik met m’n kippenkontje maat 36 nodig heb, en de meeste zijn ook van een redelijk goede lengte.

G-star heeft heel veel verschillende maten.

Bij de zara vallen broeken heel lang!
Ik heb ook lange en dunne benen en de zara broeken zitten perfect, en zijn niet duur.

@squarepants ik ook haha.

zara!

Ik heb zelf ook dunne benen, altijd het kleinste maatje, of ze hebben mijn maat niet. Ik koop mijn broeken vooral bij: de Zara, H&M en soms Vero Moda (maar die vallen vaak wel klein).

Zara! Die broeken zijn voor de meeste mensen echt niet fijn, maar wel als je lang en dun bent. Van de TRF-afdeling trouwens.

bij bershka en ik heb net nog een smalle broek van Lee gekocht (:

dat heb ik ook.
ja inderdaad zara.
en bij maten gewoon smalste en langste die er is nemen, vaak 26,34.

Zoals meerdere zeggen: G-Star
Ik heb in de breedte 27 en lengte 34, dan is de binnenbeenlengte ongeveer 91 cm! Dus dat is wel genoeg :slightly_smiling_face: