dunheiddd tothe bone

nee, dat moet je echt niet doen.
ik ben ook best dun en als ik dat doe lijk ik juist alleen maar dunner.

Dan zeg je tenminste niet dat je te dik bent zoals bijna iedereen :grinning:

ik ook en bij mij werkt het wel :slightly_smiling_face:
maar mss ben ik dan minder dun of ligt het ook aan de rest van de outfit :stuck_out_tongue:

Je moet gewoon geduld hebben. Toen ik 16 was dacht iedereen dat ik anorexia was en dat kreeg ik ook regelmatig naar mijn hoofd geslingerd. Vanaf mijn 19e ben ik opeens aan het aankomen en nu ik 20 ben weeg ik opeens 8kg meer aaaah!

Ja ik ben nu bezig met afvallen al 3 weken en ben ook bijna 3 kilo kwijt (alleen minder snoepen, maar ik sport niet) maar ik kom ook best snel weer aan dat is kut.

ahahah volgens mij doet je lichaam altijd wat je niet wilt
wil je afvallen kom je aan of andersom hahaha flauuuuuwwww

Ik zou gewoon wijde shirtjes dragen, babydolls en tuniekjes zijn ook altijd leuk en hangen vaak los om je buik heen, ik weet niet of je ook hele dunne benen hebt, maar dan zou ik geen skinny’s dragen omdat ze er dan vaak nog dunner uitzien.

oooh wees blij
er komt een tijd en dan wil je dat je zo dun was als je nu bent (:

volgens mij willen mensen altijd het omgekeerde van wat hun lichaam is (dik wil dun en dun wil dik, recht wil krullen en krullen wil recht)
iedereen moet zichzelf een beetje meer accepteren…

ik ben ook redelijk dun. Soms wat dunner, soms wat dikker, maar nooit véééél dikker. Ik stoorde er me niet aan, tot iemand er eens een klote opmerking over maakte…Nu denk ik er ook wel meer aan…Ik heb er niet zoveel problemen mee, maar ik zou wel graag grotere borsten hebben, dan lijk ik wat vrouwelijker:) en dan lijkt het toch of ik iets heb in mijn kleren:p nu moet ik push ups enzo gebruiken, irriii! Ik MOET het natuurlijk niet gebruiken, maar ik vind het gewoon mooier zo.

Het ligt gewoon aan je lichaamsbouw, maar waarschijnlijk ook aan je leeftijd. Als ik veel brol eet komt het bij aan mijn dijen. Dat is nu ook gebeurd, maar een paar jaar geleden toen ik vijftien à zestien jaar was gebeurde dat niet zo fel…

Een petticoat dragen onder een rokje of jurkje werkt denk ik wel. Accenten leggen op dingen waar je trots op brengt. Shirtjes in een taille broek doen en dan laten ‘bloesen’. Meer kleding met volume dragen.

Ik ben zelf ook niet heel erg stevig zeg maar en dit werkt wel, dat van die petticoats heb ik nog niet geprobeerd.