dunheiddd tothe bone

heej

ik heb een probleem
ik ben heel erg dun, en ik kan bijna geen leuke kleren kopen
in bikinis lijk ik echt een stokje, iemand een idee misschien?

thankyouuu

hier zijn al heel veel topics over, maar ik zou naar een diëtiste gaan die helpt je gezond aan te komen

miss van die wijdlopende kleren? kijk eens bij asos ofzo, miss dat je inpiratie vindt :wink:

succes!

leg accenten juist niet op de plekken die dun zijn, maar op de plekken die iets dikker zijn en die je iets dikker kan laten lijken! Zoals je heupen bijvoorbeeld, zo’n soort pantalon zou wel leuk zijn! weet niet of jij van dat soort kleren houdt :stuck_out_tongue:
Maar ga vooral geen skinnys dragen, want dan valt het extra op!

Ben er blij mee!

Hoezo :O?
Ik ben ook dun, maar dat ze op een stokje lijkt is niet gezond toch?
Ik zou proberen wat aan te komen als ik jou was.

riem in je taille geeft ook vorm :slightly_smiling_face:

jaa ik ben er niet blij mee.
ben eigenlijk altijd dun geweets zit een beetje in me
ben ook naar de dokter gegaan die zegt dat het goed is zo
maasr ik vindf het zelf gewoon niet mooi
en ik eet kei veel friet en chips en chocola en kom gewoon NIET aan

maar je bent nog maar 16 als je een beetje ouder wordt, komt dat vanzelf wel

Ach misschien ben je zo gebouwd?
Ik ben ook enorm dun, ik vind het echt niet mooi maar hoeveel ik eet enz ik kom niet aan. Ik ben zo gebouwd en zo is het :stuck_out_tongue: Het komt wel met de tijd.

Toen ik 16 was kon ik ook eten wat ik wilde kwam geen gram aan!
Nu wel, en nu wou ik dat het niet zo was haha.
vandaar ben er blij mee!

najaa ikweet niet ik heb dagen dat ik er blij mee ben
maar andere dagen voel ik me vet kut erover.
misschien komt het nog wel jeweet nooit
mjaaaaa iggggg bedankttt (K)

iedereen is anders :slightly_smiling_face:
hoe weinig ik ook eet, ik blijf atlijd op hetzelfde gewicht (want je kan niet 5 jaar weinig eten ofz) en ik fiets elke dag 2 uur en dan blijf ik normaal eten en dan val ik nog niks af.
aaaah, das pas irritant. xD

eehm, je kan shirts kopen met een afleiddingetje eraan, denk knoopjes touwtjes uitlopende mouwen, zoiets denk ik? :slightly_smiling_face:

ja dat vind ik wel heel leuk allemaal van die franjertjes maar ik koop het nooit:P

Je moet jezelf niet volproppen met chips en chocola en al die shit dat is alleen maar ongezond voor je lichaam. Je moet dingen eten die veel koolhydraten en eiwitten bevatten pasta, eieren, brood, vlees etc.
En aankomen gaat veel langzamer dan afvallen he dus je moet ook beetje geduld hebben :stuck_out_tongue:

Nou… nooit iets van gemerkt :S Bij mij is het andersom geloof ik.

Als je bewust gaat afvallen kun je makkelijk een kilo in een week verliezen maar als je wilt aankomen heb je voor een kilo wel ongeveer 3 weken nodig.

ik heb dat probleem niet.
ik ben ietsje te dik .c
maar je niet volproppen met vette dingen, daar raak je niet vol van, of alleen maar misselijk. gewoon grotere maaltijden eten enzo.

oversized kleren zijn nu best hip… dus dat kleren je te groot zijn hoeft niet altijd wat uit te maken.
Ik was ooit ook heel dun… en ik vond mezelf ook echt lelijk… toen was ik 12. Nu ben ik bijna 18 en omdat ik “vrouw” ben geworden ben ik ook ronder geworden, daarbij ben ik ook veel gespierder geworden door het eindeloze veel veel veel dansen (ik doe dansopleiding, dus dat is iedere dag keihard dansen). Je bent nu 16… ik weet niet of je een vriend hebt of aan de pil bent. Maar toen ik op mijn 14e(!) aan de pil ging werd ik ineens ronder enzo… mijn tieten ook gelijk een halve cupmaat erbij, je kent het wel.
Dat heeft bij mij dus allemaal meegespeelt… ik weet niet of jij ook een kleine-tieten-probleem hebt. Maar als je nog niet aan de pil bent, dan komt het dan misschien nog.

IK zou trouwens niet op dieet gaan… (lijkt mij gewoon niks)

Oh, en als je toch zo dun bent… en je bent 1.75 lang (of langer) meld je eens aan bij een modellenbureau, mocht je modellenwerk leuk vinden dan. Ik heb al eens een casting gedaan maar ik ben te klein :stuck_out_tongue:

succes xx