dun... so what?

Heeii (ll’)

ik word echt helemaal gek op school ens. omdat ik altijd denk dat iedereen mij aankijkt. Alleen omdat ik dun ben.
Maar eigenlijk slaat dit nergens op, want als er alleen perfect-gewicht-mensen op de wereld waren was het ook maar saai toch? hihi.
wat ik probeer te zeggen is, ik heb geen anorexia of dat soort ziekte achtige dingen. Daarom vind ik het naar dat sommige mensen denken dat ik dit wel heb.

herkennen jullie dit?

~x

nee ik herken dit niet hihi

xx

:slightly_smiling_face:.

Nee, ik herken dit niet en volgens mij zijn er hier al heel veel topics over.

Ja ik herken dit. Maarja ik negeer het gewoon of maak het ze heel erg duidelijk dat ze hen grote smoel dicht moeten houden.

je hebt gelijk, niemand is perfect, komt wel goed.
maar je bent pas 14, dus dat komt allemaal wel goed. je krijgt dadelijk wss meer vormen enzo, ik was vroger ook heel dun en werd er ook op aangekeken, maar nu heb ik gelukkig een normaal figuur!

Dan zal je wel eng dun zijn ofzo anders zou niemand naar je kijken of dat denken en dan zal je je wel een beetje vreemd gedragen, een vriendin van mij is ook heel dun maar toch denk niemand dat ze anorexia heeft ofzo, want ze eet gewoon normaal dus dat zal je dan wel niet doen.
Of je overdrijft ofzo…

Ik herken het wel een beetje, ik ben zelf ook dun. Maar ik heb niet echt het gevoel dat mensen staren, en ik denk dat dat bij jou ook misschien niet zo is, maar dat je het denkt. Als je een beetje onzeker bent heb je weleens het gevoel dat je wordt nagekeken terwijl dat helemaal niet zo blijkt te zijn.
En als ze toch staren, zijn mensen hoogstwaarschijnlijk jaloers, niets van aantrekken.

Ik ben mijn hele leven al dik geweest dus nee dit herken ik niet.

Sorry maar ik vind het eigenlijk maar een dom topic.
Ik bedoel alsof je zelf niet weet dat dun tegenwoordig veel mooier is als dik zijn. En dat je dat van jezelf weet dat je geen anorexia hebt enzo en dat je gewoon dun bent hoef je er toch geen topic over te maken. -zucht-

Mensen hebben altijd wat te zeuren, of je nou te dun, te dik of normaal gewicht bent. Is het niet je gewicht, dan is het wel je haar of iets anders wat niet ‘mooi genoeg’ voor ze is.

Misschien kijken ze wel naar je om een andere reden?
“Maar eigenlijk slaat dit nergens op, want als er alleen perfect-gewicht-mensen op de wereld waren was het ook maar saai toch? hihi.”

Hoeveel mensen hebben nou een perfect gewicht? Er zijn genoeg meisjes met ondergewicht of overgewicht en dat perfect is ook maar persoonlijk.
Ik ben ook dun, maar dat maakte mij nooit een attractie, dus ik herken me er niet in.

Dat lijkt me echt irritant! Ik herken mezelf hier niet in, omdat ik nou niet echt dun ben, maar ik word sowieso gek van al dat ideale gewicht gedoe. Iedereen is mooi op zn eigen manier, als iemand steviger is past dat meestal bij diegene, en omgekeerd natuurlijk ook. En als je dun bent heb je geen anorexia, als je dik bent dan heb je ook niet altijd een ziekte met aanleg ofzo… (oké, slecht voorbeeld, ik kan niet zo goed verwoorden wat ik bedoel ^^)

ik heb het ook, zwaaar irritant, heel veel mensen denken dat k anoreia heb. en dan gaan ze me heel erg doordrigend aankijken als we het bijv. over kotsen hebben -.-

wou dat ik t herkende…

een beetje, ik ben ook dun maar ik merk nooit echt dat mensen naar mn lichaam staren, zou wel een beetje raar zijn. Mensen maken soms wel opmerkingen maar meer ok niet

Ik herken het, maar ik ben er trots op! Ik kan eten wat ik wil en ik blijf dun. Zie het van de positieve kant.

Behalve dat mensen wel vaak aan me vragen of ik anorexia heb, maar verder vind ik het niet zo erg (: