dun haar

Heyy,
Ik heb heel dun haar maar er zit wel een slag in.
Zelf weet ik niet wat ik met mijn haar moet doen.
Iemand Tips?

Ik heb dus precies hetzelfde. Wat bedoel je eigenlijk met ‘‘ik weet niet wat ik met mijn haar moet doen?’’
Bedoel je dat je niet weet hoe je het moet dragen of hoe je het moet verzorgen?

Hoe ik het moet dragen

Los of in een staart

Same, een staart ziet er gewoon niet mooi uit, omdat het zo dun is en los zit het echt lelijk door die slag.

Ja dat heb ik dus ook

Maar ik zat er dus over na te denken om een fohnborstel aan te schaffen om het beter in model te brengen. Als ik het namelijk ‘normaal’ fohn is het een dag redelijk stijl en dan fiets ik 5 minuten en is het weer slag.

Je zou het half op kunnen steken? Dus alleen de bovenkant. daar hoef je niet veel haar voor te hebben.

Zorgen dat je veel vitamine B binnen krijgt, dat maakt je haar sterker waardoor het niet afbreekt. Afbrekend haar zorgt ervoor dat het dun wordt.
Je hebt bij drogisten ook wel van die vitaminen die speciaal voor haar, huid en nagels zijn. :slightly_smiling_face:

Wat je kan doen om het voller te laten lijken (helpt bij mij)… is als ik gedouchet heb en het daarna droog fohn. Ik me haar naar voren gooi en het dan zo kam, als je begrijpt wat ik bedoel. Als ik het dan naar achter gooi heb ik echt veel volume. Beetje in model brengen en het zit mooi hihi

Ik heb ook dun haar en heb zelf vaak extensions. Als dit geen oplossing is voor jou zou ik het inderdaad leuk opsteken, met clipjes naar achteren, vlechten? Er is heel veel over te vinden op internet :wink: