Dun haar

Heeeyy,

Ik heb best wel dun haar… kan er bijna niks mee…

Iemand advies?

x

[i]Edit Pivoine: titel niet in hoofdletters

Ik heb pok ontzettend dun haar, je kunt er niet veel aan doen jammer genoeg. De dingen die ik doe, zijn beetje touperen, haarspray gebruiken en zo’n volumepoeder bij de haarwortels aanbrengen! Dit geeft me toch een beetje meer volume.

Als je een ECHTE oplossing wilt, die wel duur is, dan moet je toch echt over extensions gaan nadenken!

Ik heb hetzelde! Ik kan er ook niks mee.

Ik heb er dus haar-extensions in gedaan. en ik vind ze best fijn.
ik heb die in je haar vast blijven zitten met een speciale lijm.

Hey !

Ik had dat vroeger heel erg , maar het is minder geworden door advies van verschillende youtubers.

1. Als je nat haar hebt , niet te agressief wrijven met de handoek , dan laten je haarwortels los.

2. Als je nat haar hebt en je wilt het kammen. nooit doen met een borstel.
    Maar met zon grove kam met dikke punten ofs. Dan trek je veel minder haar eruit.

3. Breng jezelf tot rust. Door stress valt veel haar uit. Doe aan yoga of geef jezelf een verwen dag , doe dat een keer in de week ofs. en je merkt zelf dat je er rustiger van word :slightly_smiling_face:

4. Eet voldoende , aan te kort aan vitamine C valt je haar uit. Gewoon voldoende fruit en groente is voldoende

5. Hou je haar zo veel mogelijk los , iedere keer als je je haar in een staartje hebt gehad merk je soms wel dat er een bos haar aan je elastiekje naderhand zit. Probeer anders een vlecht voor de afwisseling :wink:

Ik hoop dat je er wat mee kan :slightly_smiling_face: x

koop castor oil bij de tuinen dit helpt om dikker haar te krijgen. Je smeert het op je wortels let wel op het is heel dik. En je kan het er gwn inlaten of naar een nachtje slapen uitspoelen.

Ja inderdaad bij de tuinen hebben ze ook wondermiddeltjes :grin: (hielp van mijn puistjes af shhhtt)

Dankjullie voor tips <3.

Ik zal wat uitproberen! :slightly_smiling_face: