Dun haar, tips/advies?

Hello Girlscene meiden :slightly_smiling_face:

Ik heb al sinds mijn 15-16 jaar dit probleem en ik ben ook naar oplossingen gaan zoeken maar ik wil het toch even ‘kwijt’ hebben. Ik wil weten of ik het wel goed doe of als er iemand is die me echt kan helpen.

Nou het zit dus zo: ik heb dun haar. Zo dun dat je makkelijk m’n hoofdhuid kan zien. Heb zelf bruin haar en ben blank. Dusjah… Ik heb in mijn kindertijd heel erg dik haar gehad. Echt super was het. Ook al vond ik het in die tijd niet, haha :stuck_out_tongue: Want het was zo dik dat ik er helemaal gek van werd. Blegh. Dus wat ging koppige ik altijd doen? Stijlen, stijlen, stijlen, stijlen. Niks anders dan stijlen. (Haar recht maken, want ik had dik krullend/slag haar). Was in die tijd ook heel erg onzeker. Niet normaal gewoon, elke minpunt dat ik bij mezelf zag was gewoon verschrikkelijk. En tsjah niemand is perfect. :hammer: Maar goed ik ben nu 19. Vol zelfvertrouwen. :wink:

Maaaaaar nu:
Wat doe ik er tegen om m’n haar te herstellen? Nou ik slik 100% natuurlijke pillen. Speciaal voor huid, haar en nagels. Ik zie inderdaad resultaat, maar niet waarvan ik denk: yaay dik haar! Vervolgens was ik mijn haar zo min mogelijk en style ik het zo min mogelijk. Dus zeg maar m’n haar föhnen doe ik max 2 per maand. En ik was mijn haar om de 3 dagen. Minder als het zelfs kan.

Hebben jullie meiden nog tips/advies? :flushed: