Dun haar & pil

Hee meiden,
ik weet dat hier al tientallen topics over zijn maar niet precies die die ik zoek. Als kind had ik altijd een volle bos krullen. Naarmate ik ouder werd is dit steeds minder geworden. Gelukkig heb ik nog steeds krullen dus lijkt mijn haar automatisch al voller maar mocht ik ooit geen krullen meer hebben is mijn erg echt super dun. Mijn vraag is dus of sommigen dit herkennen en of het kan komen door de puberteit? Ook heb ik het idee dat ik door mijn huidige pil (yasmin) nog dunner haar heb gekregen en ook nog eens minder krullen. Hebben meer van jullie dit met deze pil of heb ik dit alleen? En wat zou ik kunnen gebruiken om mijn haar weer iets dikker te laten worden? Alvast bedankt, zit er best wel mee namelijk!

pil weet ik niet… gebruik ik (nog) niet…

maar het is vaak zo dat het haar iets dunner kan worden. ik dacht altijd dat het kwam door het verven… maar mijn kapper zei dat het ook kwam omdat ik ouder werd dus het kan heel goed…

Ik vind juist dat mijn haar dikker is geworden sinds de pil… Ik gebruik wel een andere

^dit dus

dat idee heb ik ook, ben dus even gestopt met de pil om te zien of het beter wordt. (gebruik ook yasmin btw)

Heb net hetzelfde probleem en neem ook yasmin… Als ik zeker weet dat het daardoor komt wil ik meteen een andere pil want ik wil zo graag mn oude (volle) haar terug

Nu moet ik zeggen, sinds ik aan de pil ben is mijn haar wel dunner/stijler geworden ja… Maar als ik stop met de pil komt mijn acné terug, en dat wil ik niet. :’)

Precies die twee hierboven! Tuurlijk moet je niet uitgaa van enge verhalen op internet maar ik las heel veel over haaruitval tijdens het slikken van de yasmin & als je stopt word de haaruitval alleen maar erger staat er…

En als je overgaat op een andere pil? zou dat een oplossing zijn?

Ik heb geen idee, als je stopt met yasmin zeggen velen op internet dat je haaruitval alleen maar erger word. Maar jullie denken dus dat het door de pil komt niet door puberteit ofzo? Mijn dokter wil me nu niet eens een andere pil geven vind ie niet nodig, als ik zeg dat mijn haar er echt heel dun door is geworden zegt ie: kan. Iemand tips voor dikker haar dan maar?

had ik ook last van, en enorme haaruitval. Ik dacht ook dat het door mijn pil kwam, maar het bleek dus aan een of ander stofje in mijn shampoo te liggen. Wat het was weet ik niet meer, maar dat kan je wel even googlen denk ik.
Mijn kapster zei dat dit bijna niet kan, en dat het een combinatie was, maar ik had een nieuwe shampoo en het was vrijwel weg. zeker het proberen waard!

Het kan best, want het werkt nu eenmaal met hormonen en dat heeft ook invloed op je haar. Maar het hoeft idd niet persee, ik heb in mijn puberteit ook ineens gigantische haaruitval gekregen, dat had ik ook al voor ik met de pil begon, dusja. En aan een andere pil zitten ook weer andere klachten aan vast, zoals dat je kans hebt om dikker te worden en moodswings en dergelijke. Als de yasmin verder bij je past en je er geen andere klachten bij hebt zou ik niet switchen, want grote kans dat het niet eens door de pil komt. Probeer gewoon eens je haar extra goed te verzorgen.

ik gebruik ook yasmin, maar ik heb mijn haar ook alle kleuren van de regenboog gehad dus ik denk dat het bij mij daardoor komt