dumppen of niet

ik heb een vriendje maar hij is niet romantisch
hij had niks voor mijn verjaarda en voor valentijn moest een van mijn vriendinnen hem overhalen om iets te kopen
ze zeggen dat ik hem moet dumpen maar ik weet het niet wat moet ik doen? :frowning:

Moet je zelf weten.

Nja meteen dumpen is misschien overdreven, maar wel een beetje raar dat hij niks voor je verjaardag had! Waarom niet? Misschien moet je hem dat vragen… want het is toch best normaal dat je vriend je wat geeft voor je verjaardag.

Je vriendje dumpen omdat hij niks voor je koopt? Sneu! Dat is wel erg triest! Je houd toch van hem of niet, wat boeit het dan of hij wat koopt of niet, als hij er maar is, ook al geeftie je alleen een dikke verjaardags zoen, wees daar blij mee.

En misschien heeft hij wel niks met Valentijn

Ben je verliefd op hem?
Is hij lief buiten het materialistische om?
Als het antwoord daarop nee is denk ik dat je het misschien beter kan uitmaken.
Maar niet omdat hij je niets geeft op valentijn en je verjaardag.

ik weet niet wat er in jullie relatie is gebeurd, maar als het alleen deze rede is, dan zou ik eerst eens met hem praten.
Tenzij dat je niks meer voor hem voelt, want ja, zo komt het bij mij over…

we zitten met zijn 2en in een vriendengroep maar hij is niet echt romantisch en we hadden met valentijn afgesproken en toen moest ik call of duty van hem spelen:wacko:

Kijk even goed of hij, buiten dat hij geen cadeautjes koopt, wel gewoon lief voor je is. Kan je je problemen bij hem kwijt? Is hij er voor je? Laat hij je voelen alsof je de mooiste bent? Ben jij verliefd op hem?
Als dat allemaal gewoon goed zit kan je hem gewoon lekker houden :slightly_smiling_face:

Nou dumpen om die reden is best dom… Ben je erg materialistisch?
Als je verliefd op hem bent, en verder is de relatie wel leuk, kon je hem toch niet hier om dumpen…

nee hij is super droog en vind zijn stomme hond leuker dan ik:wacko:

Haha :") Hoe oud ben je ?

maar voor onze verkering was hij al een goede vriend dus als het uit gaat ben ik bang dat ik hem kwijt ben

14

dus je vindt hem helemaal niet leuk?
waarom heb je dan een relatie met hem?

Daarom… Een jongen van 14 en heeel erg romantisch :")? Hmm…
Sowieso raar dat hij iets MOET kopen voor valentijn.

maar hij is er wel altijd voor me maar steunt me niet in wat iik doe als ik vedrietig ben zegt hij oke en loopt verderquote][message=11030173,noline]mylove115 schreef op 23 February 2012 @ 20:47[/message]:
[…]

dus je vindt hem helemaal niet leuk?
waarom heb je dan een relatie met hem?~
[/quote]

dat hoefde niet van mij maar van mijn vriendin

waar gaat dit over jongens boehoehoe.

Jonge, dan zeg je er wat van tegen je vriendin :") Lekker lullig.

Daarbij moet je gewoon zeggen dat hij niet zoveel moet gamen als jij erbij bent. Moeilijk?

ja dat vind ik moeilijk heb je daar iets tegen? :frowning_face: