Hai,
Ten eerste vind ik ‘dumpen’ een heel stom woord, maar ik wist eventjes niet hoe ik het anders neer moest zetten. :’)
Ik zit een beetje in een rot situatie. Ik heb een vriend, een paar maandjes al, en er is helemaal niks mis met hem. Behalve dat hij totaaaaal geen haast heeft met o.a werk zoeken, zijn rijbewijs halen en een beetje te sparen. Stiekem vind ik dat best jammer want we wonen vrij ver uit elkaar - met de trein 1,5 uur -en ik ben altijd de gene die alles betaalt of voorstelt.
Maar nu ben ik een jongen tegen gekomen die wat ouder is en eigenlijk precies heeft waar ik al een tijdje naar verlang. Hij woont ook nog eens best dichtbij en hij lijkt me een hele lieve, verantwoordelijke jongen. Die mij ook nog eens ziet zitten…
Ik zit er eerlijk gezegd een beetje door in de knoop ! Natuurlijk houd je van je vriendje, maar als het zo blijft gaan zie ik mezelf er niet veel gelukkiger van worden… En daarbij denk ik steeds vaker aan die ander…
Ik wil hier heel graag eerlijk over zijn tegen mijn vriend maar ik weet niet of het nu een of andere bevlieging is, of dat ik echt verliefd begin te worden op iemand anders.
Iemand ervaringen hier mee ?? Of tips ? Want ik heb echt geen flauw idee wat ik hier nu weer mee moet, ik kamp al twee dagen met darmklachten van de stress.
Sorry voor het lange verhaal. Bah.