>Dump al je iritratie's & frustratie's hieer!<(en geef tips)

Je kent het vast well. van die irritatiee’s/frustratie’s die je gelijk kwijt will. maar op dat moment niemand is die naar je kan luisteren. Of je heb even geen zin om dit aan je vriendinn te vertellen.
Praat er hier over dat lucht vast op!

up

met telefoon doet het al 2 weken niet en nu ik net met een leuke jonge bijna heb en hij is op vakantie kan ik niet terug smsen en ik vind het dus niet echt leuk dat ik geen mobiel heb
zoiezo heel kut

M’n vriendje is 'n klootzak. grr.

Die reclame van Wii moeten ze van girlscene verbannen.

^en dat al helemaal.

mijn frustratie is dat altijd als mn geld op is er sale is in de winkels!! en dan als ik weer geld krijg dan is de Sale weer voorbij… Heel irritant als je vandaag met iemand mee gaat shoppen en je niks kunt halen!!

Pff, ik krijg stress vn mijn vriendje!
Hij doet de laatste tijd echt heel…STOM! k
pfff

Mag je niet een paar smsjes versturen met een telefoon van je ouders of vriendin?
Desnoods betaal je er een euro voor!

Ik irriteer me er echt dood aan dat m’n vriend zo laat begint met alles kwa school altijd. :S
Nu was hij ‘‘vergeten’’ dat hij komende donderdag een mondelinge tentamen heeft van nederlands, en nog 6 (!!!) boeken moet lezen. (Zoiets vergeet je toch zeker niet?!! En hij kwam er dus maandag achter)

Dus door zijn eigen domme acties kan ik m (ik heb nu al vakantie, hij volgende week pas) niet zien, en zit ik deze vakantie WEER uit me neus te vreten, zoals ik vroeger élke vakantie deed.
Ik wil m gwn graag elke dag zien, en nu kan het ineens niet meer omdat hij zo dom loopt te doen, en ineens vindt dat hij maar in 2 dagen 6 boeken moet gaan lezen terwijl hij ook nog naar school moet.
AAAAAAAAAAAAAAAAAARG, echt, ik dacht dat ik niet goed was in plannen, maar vergeleken bij hem ben ik er een ster in. :l

Zo, dat moest er even uit. :blush:

ik irriteer me tijdelijk aan mijn moeder die mn cijfers te laag vind.

Dit, maar ook mijn vader. En nu mag ik niks meer en moet ik in de vakantie elke dag 1 uur huiswerk doen.

Ik erger me aan de titel van je topic. Iritratie´s. Het is irritaties. Sowieso aan slechte spelling erger ik mij eigenlijk.

ik zou 2 maanden in spanje gaan werken en dat gaat waarschijnlijk niet door. godverdomme

Ik vind het stom dat ik door 1 fout teveel mijn tentamen niet gehaald heb. Maar kom op zeg, ik ga mijn humeur niet weer laten verpesten (:

ik erger me aan al die rotsneeuw en ik niks fatsoenlijks kan doen, ik erger me aan hem en dat het gesprek zo dood loopt, ik erger me eraan dat ik over me kuttelefoon rekening heen ben, ik erger me aan me moeder die al de hele maand chagerijnig is van t werken en ik erger me eraan dat ik niks te doen heb en dat hij nu zo facking dom doet op msn.

Niet zeiken, maar zeuren.

Ik bedacht me ineens nog een irritatiepuntje:

Mijn vriend die, als hij na een hele week weer een weekend bij mij is, continu op zijn iPhone zijn e-mail aan het binnenhalen is.
Echt, ik overdrijf niet als ik zeg dat hij dat elke 10 minuten doet.

En dan denk ik: euhmm… Je bent nu bij mij voor 2 dagen, dus alsjeblieft de aandacht bij mij. Je kan vanavond als je weer weg gaat óok je mail nog checken. En als e 10 minuten geleden niets had, heb je nu ook niets stomme lullo.

Maar dat zeg ik niet tegen hem. Heb hem wel duidelijk gemaakt dat ik het mateloos irritant vindt, (hij gaf me gelukkig wel gelijk) en hij zei dat hij er op ging letten. Maar ik zie sinds 2/3 maanden terug nog totaal géen verbetering.

Oja, nog een aanvulling op mijn bovenstaande bericht:

Hij wordt chagrijnig of boos als ik even sms met mijn beste vriendin die bijvoorbeeld die dag naar het ziekenhuis moest voor iets.

Dan denk ik echt van: Ja, hallo, als jij boos wordt als ik me interesseer voor mijn beste vriendin die naar het ziekenhuis moet, dan zou ik laaiend op jou moeten worden omdat jij elke 10 minuten je e-mail om NIKS gaat zitten checken. #zucht.

Sorry, spelfoutje kan gebeuren hea?! en het is ook vakantieee a.