Dumbells kopen

Hoihoi!

Ik heb vandaag een kettlebell gekocht voor 17 euro. Ik wil graag gewichtjes erbij nog zoals dumbells maar ik vroeg me af of iemand weet of er ergens een actie voor is? Heb de kettlebell via bol.com gekocht maar vind de andere gewichtjes best prijzig in vergelijking met het gewicht…

Ik zag vandaag toevallig dat lidl allemaal spullen verkoopt mbt sporten. Misschien zitten daar ook dumbells bij

Wat zijn dumbels?

Ze verkopen ze volgens mij ook bij de Action! In de folder van de lidl zie ik geen gewichten staan. Maar misschien heeft de primark iets?

Action verkoopt ze idd ook! Primark is ook bezig met hun sportafdeling, dus misschien kun je daar een kijkje nemen

Bij de lidl waren het geen dumbells, had ik al naar gekeken! Toch bedankt!

Bij de action kan ik wel even kijken ja, waar ergens horen die bij te liggen?

Ja ik was net nog in de Action, 2 van 2 kg waren 4 euro dacht ik en 2 van 1 kg iets van 2,70 ofzo. Verder weet ik niet precies wat ze allemaal hebben, ook een kettlebell iig haha. De Action is echt een stuk goedkoper dan wat je op internet vindt dus ik zou daar kijken als het lukt, ik zou wel niet te lang wachten. Iedereen met goede voornemens… :stuck_out_tongue:

Euhm bij mij in de buurt liggen ze bij de voedingssupplementen, volgens mij in hetzelfde gangpad of anders in de buurt van verzorging. Daar heb ik ook mijn pillendoos vandaan.

dit is de link naar de folder: http://www.action.nl/folder/gezond-sportief

Oh super bedankt! Heb even gekeken en die wou ik ook!

Inmiddels bol.com geannuleerd en straks even daar kijken haha.