duizend stukjes.

Hey
Een jongen heeft laatst toegegeven dat ie mij leuk vindt, ik wist het al wou alleen bewijs. Maar ik zei dus ik vind jouw ook heel leuk. 3 Weken erna gingen we wat verder dan zoenen, niet met elkaar naar bed hoor. Maar het probleem is dat al mijn vriendinnen zeggen dat ie nep is en dat hij tegen ieder meisje zo ‘‘lief’’ doet, hij noemde me lief,knap,mooi en vond het leuk hoe ik ben. Mijn vriendinnen zeggen dat hij mij gebruikt. Maar ik weet zelf dat ie nogal niet kan afblijven van de meisjes, en dit zei ik ook tegen hem maar hij zei dat ie niks voelt voor die andere. Maar nu het ergste een week nadat ik met hem ben verder gegaan (hij is de eerste jongen met wie ik ben verder gegaan dan zoenen) is hij op een feestje met een blonde meisje gaan zoenen (die ook op onze school zit). Hij zelf zei dat ie geen relatie wil, maar gewoon stiekem met elkaar samen zijn en hij zei dat ik met andere jongens mag gaan en hij zelf met andere meisjes. Toen ik hoorde over die zoen viel me hart echt in duizend stukjes en moest ik huilen ik voel me echt gebruikt.! Nu gaat een vriendin van me hem smsn, maar hij is officieel niet mijn vriendje… ik vind hem echt super leuk,

en je punt is?
Wis alle contact met hem en klaar.

Laat hem gaan, hij klinkt echt als zo iemand die alleen wil playen, gebruiken en daarna weer dumpen.
Zoek iemand die wel echt om je geeft en niet iedereen die hij tegenkomt op de bek pakt!

wat ik nu verder moet?

Ik wil hem echt vergeten, maar het lukt me gewoon nieeet.

Heb je al met hem zelf gepraat?
want zonder communicatie lost dit niks op.

Op 't begin is het moeilijk, maar gewoon niet reageren op smsjes/msn, en probeer ook de plekken waar hij vaak komt niet al te vaak op te zoeken. En natuurlijk je ogen open voor andere leuke jongens!:heart:

Nou, ik heb nu vakantie en dan ga ik hem niet spreken maar ik heb zn nummer van en vriendin gekregen maar is ook zo dom als ik de gene ben die contact met hem wil zoeken, hij is de gene die fout zit en hij moet zn excuses aanbieden. Maar mn vriendin moest van me smsn dat ie een enorme klootzak is en dat ik hem haat. en hem echt een grote lul vind.

Ik zit al één jaar te proberen om hem te vergeten, maar dat gaat ook echt als hij in je klas zit. :see_no_evil:

behalve als je natuurlijk echt met hem verder wilt, alleen daar zou ik goed over nadenken. want hij klinkt best wel fout… maar ik ken hem natuurlijk niet.

Ik snap alleen niet dat ie dan naar een feest gaat en met iemand anders zoent… hij is echt een vette meeloper, hij dacht vast nu ik met haar verder ben gegaan willen andere meisjes dat ook. Normaal gaat ie gewoon om met de ‘‘coole’’ kinderen maar hij gaat nooit mee naar feestjes. Uitgerekend nu die verder gegaan is met mij. -.-

Vergeet hem, hij is gewoon een player (dat maak ik op uit jouw verhaal).
Hoe moeilijk het ook is, bedenk bij jezelf: geen hand vool jongen maar een land vol jongens.

Hoezo KUN je hem niet vergeten. Hij is een loser en een player. Dump die douchebag, anders blijft er serieus niks meer van je hart over. Ook geen duizend stukjes.

Het is een jongentje die heel veel meisjes wil hebben, verder wil gaan en stoer wil zijn. Het lijkt me beter dat je hem nu laat gaan dan dat je straks nog meer bij hem wil zijn…

Haha… ik vind die jonge echt een beetje triest…
hij doet waarschijnlijk stoer tegenover vrienden over welke meisjes hij allemaal wel niet heeft en dergelijken en daarvoor gebruikt hij jou ook!

Je moet hem laten gaan.
Hoe moeilijk dat waarschijnlijk ook is, maar hij gebruikt je gewoon.
Wat hij tegen jou zegt over die andere meisjes, zegt hij waarschijnlijk ook over jou tegen hen.