Duizelig/Zwartzien

Als ik even gelegen heb of soms zelfs al ik gezeten heb; dan zie ik zwart als ik opsta! En dan voel ik me helemaal duizelig enzie ik niet veel.:V
Heeft iemand dit ook? Ik heb het al vrij lang, mja. Misschien ijzer te kort maar ik eet genoeg vlees en dergelijkheden:P
x

Ik zie dan niet zwart… maar ik heb het als ik opsta, en soms als ik gewoon sta ^^ Ik heb geen flauw idee wat het (bij mij) is… ik heb ook al bloed laten prikken en bladiebla.

Ik heb dat ook wel eens, dan ben ik duizelig als ik opsta. Het helpt wel als je langzamer opstaat;)
Ik heb ook al eens ijzer te kort gehad, toen moest heel veel noten eten.

Ja, heb ik ook! is soms wel eng. Komt door dat suikerspiegel te laag is. Heb je allergieën/ astma of bronchites?

Heb ik wel is als ik té snel op sta als ik gelegen heb ;p Maar ook wel is in de douche, weet niet echt wat 't is…

eet je ook wel genoeg van de andere dingen? en vitamines?

als je ijzertekort hebt, kun je misschien ijzertabletten pakken.
Voor de rest weet ik het ook niet…

Dat ik ook vaak…
Mijn vriendin ook en die was ervoor naar de dokter gegaan en die dokter zei van ja dat komt omdat het bloed dan even niet goed naar je hersens ofzo gaat dus dan moet je heel rustig opstaan zoiets haf hij gezegt.

komt gewoon door te lage bloeddruk (heb ik ook héél erg). je hoeft je ni direct zorgen te maken want het komt supervaak voor bij meiden in de puberteit enzo. ik neem er pilletjes voor omdat ik ook best vaak flauwviel, dus als je dat ook begint te hebben wel effe naar de dokter.

beste manier om het ni te hebben is door niet recht te schieten maar gwn rustig recht te komen, heel effe rechtop zitten en dan pas rechtstaan, zodat je bloed tijd heeft om trug naar je hoofd te gaan.

-

Ik heb er ook vaak last van. Ik heb twee keer gehad dat ik dus echt omviel. En ja; ik heb erge hooikoorts en astmatische bronchites. Heeft dat er mee te maken dan :O?

heb ik standaard en ik kan ook gewoon omvallen enz. of dat ik naar de kast loop en daarna echt 2 minuten sta en dat het dan is alsof ik droom. en dan word ik ‘wakker’ en dan weet ik niet meer wat ik wilde doen enz. maarja, kan er wel mee leven. moet gewoon minder snel opstaan, dan heb ik het minder;p

Ja, dat heeft ermee te maken! Ik heb hetzeldfde als jou en als ik train moet ik tussendoor stoppen omdat ik anders flauw val.

(Ik sport veel het komt niet door dat ik af en toe train)

Ik heb hetzelfde probleem als jou,alleen heb ik een hooikoorts maar wel astmatische bronchites

Ik heb dat ook, maar dat komt dan waarschijnlijk (zoals ik hier lees) omdat ik hooikoorts heb.

Nooit geweten dat dat er mee te maken heeft :]. Hoef ik in ieder geval niet meer bang te zijn dat ik bloedarmoede of whatever heb.

Kan een tijdelijk zuurstof te kort in de hersenen zijn.
Je kan er van flauwvallen, maar dat is ook al.

ik heb dat ook altijd, mijn moeder zegt dat ik dan te snel opsta ofzo… maarja ik heb het altijd en ik sta niet altijd snel op =P

Eet je wel goed?

had ik ook alleen toen ben ik naar de doktergeweest voor bloed onderzoek en zijn ze er achter gekomen dat ik bloedarmoede heb xO k heb nu van die ijzertabletten

Dat heeft iedereen, je bloed loopt dan te snel naar je hersens ofzoiets. Niks om je zorgen over te maken, dus. :’]