Duizelig na griep?

Ja had t ook totaal niet verwacht, dacht dat ik gewoon n griepje ofzo had … maar t was dus blijkbaar nieteens griep…

pffft heftig meid! succes en sterkte <3

Nou… ik lig hier al sinds dinsdag, het gaat elke dagwat beter! maandag mag ol waarschijnlijk naar huis :slightly_smiling_face:… Iedereen wenst me ook beterschap, ze vroegen zelfs of ik er dood aan ging, en of het besmettelijk was haha… Nee dat is het niet, en ik blijf ook nog leven! Heb donderdag de uitslag van de MRI scan gehad, en het was wel erger dan dat ik dacht… het is best moelijk te accepteren, ga je naar de dokter voor een griepje, blijkt het dat je gewoon ms hebt pfff

wow wat heftig, je bent nog vet jong !

heftig inderdaad.
heel veel sterkte meid!

Wow! Heel veel sterkte!!!

Heel veel sterkte meid!

Ben nu aan het afkicken van de prednison. Ik heb 7 dagen aan het infuus gelegen en prednison gekregen en dat is in een keer gestopt. Dus kreeg ik afkickverschijnselen, ik kon niet meer uit bed komen van de pijn. Ik heb nu prednison in tabletten, gisteren met 10 tabletten begonnen en nu moet ik er elke dag 2 minder. Krijg ook fysio vandaag ze willen dat ik mn evenwicht oefen en mn bovenbeenspieren train… Het is wel een beetje veel geweest allemaal deze week… Je gaat met griep naar de dokter, en komt terug met MS…

Kom in het Chronisch-ziekentopic, als je dat leuk vindt en daar nog niet bent :slightly_smiling_face:

woow, heftig meid. Heel veel sterkte!

Heb het chronisch ziekentopic gevonden en voelde me er meteen op mijn gemak! Dankjewel voor de tip!

Dan zou hier wel een slotje op mogen denk ik?