Duitse woorden vertalen?

ok ik moet dus als “straf” een duitse tekst gaan vertalen (k had één vraag niet af, eigenlijk alleen de c en d ervan niet <_< )

maar er komen woorden voor in die tekst die niet eens in mn woordenboek staan en de vertaling van de hele tekst kan k niet vinden op internet <_<.

dus weet iemand misschien de vertaling van de volgende woorden?:

• Tore ( Wer schießt die meisten Tore)
  • Manchen en Leuten (Manchen Leuten reicht das aber nicht)

k heb de vertaling echt heel hard nodig want morgen moet t ingeleverd worden en als ik werk-omdat-ik-mn-werk-niet-af-had niet af heb denk k niet dat het heel goed gaat aflopen met me :thinking:

alvast bedankt xD

xx

heb je www.interglot.com al geprobeerd?

Tore = doelpunten

Is meervoud, ‘Tor’ is het enkelvoud daarom vond je niets.

betekend leuten niet mensen ??
Ben niet zo goed in duits XD
Succes!

Dat dacht ik ook, maar volgens mij was dat leute zonder de n.

Ik weet trouwens wel (bijna zeker) dat manschaft elftal betekend, kweet niet of het er iets mee maken heeft??

http://www.google.nl/language_tools?hl=nl

:wink:

Idd volgens mij is Leuten mensen… iig zoiets! (dat zegt mijn duitse lerares altijd)

Manchen Leuten = Sommige mensen.
denkik.

Thanx allemaal! :bowing_man:

k heb nu de 1e alinea af

… nu de andere 3 nog <_<

Woordenboek?

Wat de rest hierboven zegt is goed volgens mij.

www.google.nl/translate

Manchen Leuten is inderdaad sommige mensen. Dat moet zeker in het woordenboek staan dus ik vraag me af hoe ijj gezocht hebt :stuck_out_tongue:

Ik heb trouwens je titel veranderd omdat ie in hoofdletters staat, let hier voortaan zelf even op aub.

Ik weet niet of Leuten mensen zijn… Dat is toch ‘Leute’ zonder ‘N’? Nouja ik weet het niet, ik zou dan ook denken mensen…

heeee ik ben duits :grinning:
Tore = idd doelpunten
Manchen leuten is idd sommige mensen maar die n achter leute moet weg… denk ik … eig weetik et niet ik ben dan wel duits maar ik kan het voor geen kont spellen ik volg nu ff mijn intuitie dus sorry als die n er wel hoort :stuck_out_tongue: