Duitse brief

Hee iedereen,
ik moet voor Duits een brief maken. Nu ben ik niet goed in Duits, en al helemaal niet in een brief maken. Dus ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen!

Behandel de volgende punten:

1. Zeg dat je het leukt vind om met elkaar te schrijven.
  2. Stel jezelf voor. Vertel over je leeftijd (ik ben 14), uiterlijk (blond haar blauwe ogen en draag een bril), hobby’s (met vrienden afspreken) , interesses (economie), vrije tijd en je woonplaats.

de brief moet ten minste 75 woorden.

Alvast bedankt! :grinning:

ben ook niet goed in duits dus kan je helaas niet helpen!
beschouw dit maar als een up.

Google.
En je hebt zoiets als een tekstboek, daar kun je ook heel veel van kopiëren.

Bedankt ik ga meteen even kijken!
Ik heb al heel veel vertaalmachine’s gebruikt maar de zinnen kloppen niet, hij vertaald het zeg maar letterlijk en denkt niet aan grammatica/naamvallen…

Hallo!
Ich heisse …, ich bin 14 Jahre alt.
Ich finde es toll um miteinander te schreiben!
Ich lebe in … . Mein Hobby ist met Freunden afsprechen. Ich habe blaue Augen und blonde Haare

ofzo?

Up,

Iemand? :anguished:?

Google Translater (:

Ik kan op zich wel Duits maar ik ben op dit moment te lame om zo’n ding voor je te vertalen, sowieso ga ik niet iemand anders zijn huiswerk zitten maken

ik had laatst wel een site via google gevonden die ook de grammatica goed vertaalde, maar ik weet niet meer welke het is.
wel had ik echt alles goed op school. dus misschien moet je even zoeken :slightly_smiling_face:

jij hebt tenminste nog de luxe dat je hem thuis kan schreiben, ik moet em als toetsweekcijfer bij die man voor ze neus zitte nmaken, en dan pas krijg je het onderwerp. echt ontzettend shit xD