duimen

Meiden, heel eerlijk, wie doet het nog ? of deed het ? … of hoe ben jij er van af gekomen ? ik geef toe ik doe het soms nog als ik eenzaam ben ofzo :slightly_smiling_face: xxx

Doe het nooit, heb het ook nooit gedaan XD heel af en toe, als ik me verveel, doe ik het wel voor een paar seconden. But that’s it.

Ik deed dat best lang, denk tot mijn 12e ofzo. Ik weet niet hoe ik het deed maar ik besloot toen om er mee te stoppen en dat lukte… volgens mij heb ik ook met een handschoen aan geslapen enzo xD

Ik heb het nog nooit gedaan & dus doe ik het nooit :stuck_out_tongue:

nooit gedoen. Doe het nu ook nooit

Ik heb het ook best lang gedaan, maar toen mijn tandarts zei dat als ik niet ging stoppen ik een beugel moest en dat wou ik niet. Dus ben ik plots gestopt :stuck_out_tongue:

ik heb nooit geduimd :open_mouth:

Nooit gedaan! Deed vroeger wel altijd mn vinger in mn mond inplaats van mn duim! Ik noemde het altijd “vingeren” maar begreep nooit waarom mensen moesten lachen als ze dat hoorde (x

ik heb het lang gedaan, tot mijn 12e. op een gegeven moment vond ik het niet meer lekker. Nu ben ik 15 en ik vind het nog steeds niet lekker hahah

ik heb het altijd gedaan tot op m’n 12e ofso, daarna heb ik het afgeleerd op de eenof andere manier :stuck_out_tongue:

mijn overbuurvrouw doet het en ze is in de 60 =)

nooit gedaan en ik doe het ook niet ;p

nooit gedaan en doe het ook niet. :’]

.

Ik heb het heel lang gedaan. Ik kreeg er een overbeet van. Dus mijn tandarts gaf me een ‘speen’ mee, zonder dat ding waar je aan zuigt zegmaar. Die moest ik snachts in dat er geen duim in kan haha

Bij mij was het al te laat, en toen kreeg ik een beugel :pensive:

Ik deed het totdat ik 11 was. Toen kreeg ik een blokbeugel en daar paste me duim niet tussen :stuck_out_tongue:

ik heb het ook heel lang gedaan, tot ik 12 was ongeveer. maar idd ik moest een beugel, en het was op het begin wel moeilijk om te stoppen. :blush:
maar uiteindelijk ben ik het gewend en nu doe ik het niet meer. ik DENK dat ik heti nmiddels ook vies vind maar ik wil het niet proberen, bang dat ik het weer lekker vind :stuck_out_tongue:

ik zoog niet op mijn duim, maar ik zoog op mijn middelvinger en wijsvinger en dan had ik met de rest van mijn hand een dekentje vast. en ik ben der mee gestopt door dat dekentje weg te doen, toen ik 12 was, omdat ik mijzelf er te oud voor vond.