duidelijkheid

Hey allemaal,

Ik zit een beetje met een probleem, nou ja probleem niet maar ik vind het zelf niet zo fijn.
Ik heb een best wel leuke jongen op een feestje leren kennen.
We hebben niet zo veel gedate (2 keer om precies te zijn), we hebben wel veel geappt en dat was super leuk. ’
Na de laatste date vertelde hij dat niet helemaal zeker wist of het verstandig was dat we dit zouden doorzetten, hierin was hij alleen totaal niet duidelijk of het nu de afstand is (we wonen dik 2 uur reizen met het ov van elkaar vandaan) of dat het iets anders is.
Ik weet alleen niet wat ik nu moet doen.
Toen ik de trein in stapte was hij niet duidelijk over wat hij nu wilde en heb inmiddels niks meer van hem gehoord.
Ik wil alleen wel graag wat duidelijkheid.
Is het raar als ik dit vraag of moet ik maar blijven wachten totdat hij het uit zichzelf verteld.
Raad is meer dan welkom

groetjes

Ik zou de jongen gewoon een berichtje sturen, en vragen wat nu precies de bedoeling is dat je het wel heel leuk hebt gehad tijdens die 2 dates alleen dat je wel graag duidelijkheid wil over hoe nu verder! En dat het niks uit maakt als hij zoiets heeft van dit gaat niet werken maar dat die dat wel gewoon even netjes laat weten :slightly_smiling_face:
succes!

Precies dit. Hij heeft eigenlijk al aangegeven dat hij niet zeker wilt of hij het verder wil uitwerken, dus ik zou hem ook nog even vragen waar dit aan lag (al is de kans groot dat je hier geen antwoord op krijgt).

Het is natuurlijk helemaal niet netjes van hem als hij je geen duidelijkheid geeft, dan houd hij jou gewoon aan het lijntje.
Het is of wel of niet en niet onduidelijk daartussenin.
Ik zou hem gewoon vragen wat hij nou werkelijk wil, want het is voor beide kanten fijn om te weten waar je aan toe bent.

Ik zou het ook gewoon straight to the point vragen, is niks vreemds aan want jij hebt het recht om te weten waar je aan toe bent en waar je staat. Hij doet zo onduidelijk, daar heb jij ook niet om gevraagd!

Thanks allemaal,

Ik ga het vandaag to the point vragen,dan heeft hij lang genoeg gehad om na te denken vind ik :wink:

Heb je het al gevraagd? Ik ben nieuwsgierig

Ja haha,
Ik heb het vanochtend gevraagd.
Hij dacht dat het niet ging werken, zonder verklaring.
Ik vragen om verklaringen, deze kreeg ik opvallend genoeg wel.
Ik dacht misschien is het de afstand ofzo, maar hij had zich aan het eind van de tweede date toen we naar de trein liepen spontaan bedacht dat ik niet zijn type was ( zou je niet zeggen aan de hand van de date )
Mijn conclusie : jongens zijn ingewikkelder dan meisje ;p

Goed dat je het gevraagd hebt, dat is de enige manier om erachter te komen, toch? :slightly_smiling_face: Jammer dat het uiteindelijk toch niets gaat worden…

Hmm… jammer… Jongens :dry:
Nou als jij zijn type niet bent, is hij mooi ook niet jouw type! :wink:
Bij biologie is mij ooit verteld dat je niet echt een type hebt waar je opvalt, enkel iets waar je op wilt vallen… Blijkbaar kijkt hij dus niet verder dan zijn neus lang is :confounded:

Ja jongens… Rare wezens af en toe. En dan zeggen ze wel eens wat over ons meisjes :wink:

Leuk feitje dat er niet zoiets is als een type,
Ik vind het natuurlijk jammer, maar de duidelijkheid is ook wel fijn :wink:
En jongens zijn inderdaad rare wezens