Lieve meiden,
Ik heb jullie hulp nodig want ik kom weet het niet meer en mijn vriendinnen weten ook niet precies hoe ik het moeten aan pakken.
De situatie:
Ik ben nu al meer dan 2 maanden bijna 2,5 maand 'bezig" met een jongen. Zoals dat tegenwoordig genoemd word. We hebben al 6 date’s gehad en gaan vnv waarschijnlijk weer afspreken. Ik heb zijn ouders al ontmoet hij hij heeft mijn ouders al ontmoet. Hij heeft mij meegevraagd naar de bioscoop met zijn broer en haar vriendin. ( vind ik ook een goed teken). Ik kan wel aan hem merken dat hij mij leuk vind. Dit zijn o.a. de signalen: hand op mijn knie leggen in de mac, en bij zijn ouders, tijdens film kijken mij vast pakken, kietelen (klinkt kinderachtig), allemaal zoon soort dingen. En wil blijven daten. maar we hebben nog steeds niet gezoend. Ik heb hem wel al meerdere malen een kusje op zun wang gegeven. maar hij is mij eerste écht jongen waarmee ik zo close ben en ik heb nog nooit eerder gezoend. Dus ik wil graag zoenen met hem maar weet niet zo goed hoe ik dat aan moet pakken.
Ik ben 20 hij bijna 21.
Nu het probleem. Ik ga over een aantal dagen op vakantie en ik wil graag wat meer duidelijkheid voordat ik op vakantie ga. (niet dat ik op vakantie wat ga uitspoken met jongen hélemaaal niet.) maar wil gewoon duidelijkheid voor mij zelf. Maar ik weet niet hoe ik dat aan moet pakken. Ga ik dit straight to the point vragen of niet? Ik wil hem ook niet afschrikken? Normaal vind ik dat ik best veel lef heb. Maar op di gebied weet ik het gewoon niet. Vooral ook omdat hij mijn eerste écht jongen is om het zo maar te noemen!
weten jullie hoe ik dit het beste kan aanpakken? Alvast heeel erg bedankt!
Lieeefsst