Duidelijkheid?

Lieve meiden,

Ik heb jullie hulp nodig want ik kom weet het niet meer en mijn vriendinnen weten ook niet precies hoe ik het moeten aan pakken.

De situatie:
Ik ben nu al meer dan 2 maanden bijna 2,5 maand 'bezig" met een jongen. Zoals dat tegenwoordig genoemd word. We hebben al 6 date’s gehad en gaan vnv waarschijnlijk weer afspreken. Ik heb zijn ouders al ontmoet hij hij heeft mijn ouders al ontmoet. Hij heeft mij meegevraagd naar de bioscoop met zijn broer en haar vriendin. ( vind ik ook een goed teken). Ik kan wel aan hem merken dat hij mij leuk vind. Dit zijn o.a. de signalen: hand op mijn knie leggen in de mac, en bij zijn ouders, tijdens film kijken mij vast pakken, kietelen (klinkt kinderachtig), allemaal zoon soort dingen. En wil blijven daten. maar we hebben nog steeds niet gezoend. Ik heb hem wel al meerdere malen een kusje op zun wang gegeven. maar hij is mij eerste écht jongen waarmee ik zo close ben en ik heb nog nooit eerder gezoend. Dus ik wil graag zoenen met hem maar weet niet zo goed hoe ik dat aan moet pakken.

Ik ben 20 hij bijna 21.

Nu het probleem. Ik ga over een aantal dagen op vakantie en ik wil graag wat meer duidelijkheid voordat ik op vakantie ga. (niet dat ik op vakantie wat ga uitspoken met jongen hélemaaal niet.) maar wil gewoon duidelijkheid voor mij zelf. Maar ik weet niet hoe ik dat aan moet pakken. Ga ik dit straight to the point vragen of niet? Ik wil hem ook niet afschrikken? Normaal vind ik dat ik best veel lef heb. Maar op di gebied weet ik het gewoon niet. Vooral ook omdat hij mijn eerste écht jongen is om het zo maar te noemen!

weten jullie hoe ik dit het beste kan aanpakken? Alvast heeel erg bedankt!

Lieeefsst

ik zit zo ongeveer in dezelfde situatie. niet helemaal, maar wel vergelijkbaar.
dus ik volg! :slightly_smiling_face:

Ja, gewoon duidelijk zijn. Als hij je echt leuk vindt, dan schrik je hem echt niet zomaar af. en jongens snappen subtiele hints meestal niet zo goed.

Ik zou gewoon zeggen van: hee cutie, kweet niet maar we hebben nu 6 dates gehad, wanneer krijgk nou n keer een zoen van je? Moeten we eerst getrouwd zijn ofzo?
En zo help je het gesprek een beetje op gang. en kan je ook meteen vragen wat hij denkt over jullie etc.
beetje met een knipoog.

Als je hem een kusje op z’n wang geeft, kun je ook een beetje blijven ‘hangen’ voor z’n mond. Dus dat je niet meteen helemaal wegtrekt.
Of je geeft een kusje op z’n wang, en daarna een vlak naast z’n mond.
Lijkt me dan wel redelijk duidelijk voor hem.

Als jullie weer knuffelen, of wat dan ook waarbij jullie je allebei op jullie gemak voelen, dan zou je het eens voorzichtig kunnen brengen.
Ik vond het eerst ook eng, maar je moet het er toch ooit eens over hebben.
Zeg dat je hem leuk vindt, maar dat je je afvraagt hoe het zit tussen jullie.
Duidelijkheid is idd veel fijner!

Ben benieuwd hoe dit afloopt! :slightly_smiling_face: Hou ons up-to-date als jullie vanavond afspreken.

misschien heeft hij ooit gehoord dat hij niet zo goed kan zoenen en durf hij het niet zo goed.

Misschien vind hij het wel spannend en weet hij net als jij niet zo goed hoe hij het moet aanpakken. Ik zou, wanneer je hem een klein kusje op zijn wang geeft, net als hierboven zeggen: “Krijg ik ook nog eens een goede kus of hoe zit het?” Als je dat op een grappige/speelse manier zegt dan komt het er echt wel van. En ander tja, gewoon proberen!

Mocht het zo zijn dat hij nergens op reageert, zou ik het gewoon straight vragen. Na 2,5 maand mag je toch wel een echte kus gehad hebben? Als ie nou toch niet verder wil gaan, kun je als nog op en top van je vakantie genieten (if you know what I mean :cold_sweat: )!

Ja, inderdaad zo zou ik het ook aanpakken… Maar wel zo dat het romantisch blijft en niet te opdringerig wordt, maar dat zal reuze meevallen. 6 dates, ouders voorgesteld, broer voorgesteld; ik denk dat hij je echt wel leuk vindt. Hij is vast gewoon verlegen, misschien heeft hij ook nog nooit gezoend?

Dankjewel meiden! Hij heeft wel al eens eerder gezoend. Dus ik ben in de verhaal de enige met geen ervaringen.

Hij komt vanavond naar mij toe… ik ben nu al zooo gruwelijk zenuwachtig hé pfff.

Ik vind het idd wel een goeie van @jarxofxhearts en @farfallina!

Ik hoop dat ik vnv genoeg lef bij elkaar kan sprokkelen om hem tijdens de film ofzo een kusje op zijn mond te geven. (alleen het idee vind ik al eng, niet eng het zoenen zelf maar gewoon de eerste keer you know)… pffff…

Ik hoop dat meneer gewoon een move maakt. Maarja laten we daar maar niet van uit gaan!

wish me luckkk

Ik zou gewoon eens vragen hoe het nu tussen jullie zit :slightly_smiling_face:

Ah ik ben benieuwd hoe dit afloopt! Succes :slightly_smiling_face:

Dankje! :slightly_smiling_face:

De eerste keer is idd eng, maar je zult zien dat het steeds minder eng wordt, en alleen maar leuker!
Succes straks! :grinning:

Jaaa. Ik wil igg wel proberen om hem een kusje op zijn wang of mond te geven. Maar vind het zo lastig… pff en ben u al zooo zenuwachtig :flushed:

Wel ons op de hoogte houden!

Ik hou jullie zeker op de hoogte! (a)

oeh ik ben heel benieuwd hoe het is gegaan!! Het klinkt inderdaad of hij je leuk vindt :slightly_smiling_face:

Lieve meiden!

Hij is net weg! EN OMG ik ben zo blij… We lagen samen film te kijken dan en ik lag op zijn borst iets omhoog. Dus hij gaf mij kusjes in mijn haar/op mijn hoofd. En daarna een op mijn wang. Toen ik even wat moest gaan halen ging meneer op mijn bed liggen. Ik zo denk maar niet dat ik blijf zitten jij een beetje op mijn bed liggen weetje wel. Toen lag hij zo dicht bij me ik dacht nu moet ik het wel doen. En gaf hem dus een kusje op zijn wang! Toen geknuffeld en toen gaven we tegelijk een kusjes op de mond.! AAAAAH! Sorry ik ben zo blij :flushed:. Dus van echt zoenen is het nog niet gekomen! Maar hij wilde volgende week nog afspreken voordat ik op vakantie ging! AAAAH!

Dan hoop ik dat ik genoeg lef heb voor een kus!

jeeeeeeeeeeej!

Sorry voor mijn over blijheid!

Awh dankjewel! Komt wel goed! (a)

Ahhh heeel leuk! :grinning: al een stap in de goede richting!!

Jaaa zekeeeeer (a) :flushed:

Wauw wat lief! Komt vast helemaal goed joh :grinning: