Duidelijkheid vragen!

Wie zijn die onduidelijke jongens soms ook echt helemaal zat?
nou ik wel.
wie heeft er wel eens duidelijkheid aan een jongen gevraagd?
Waarom? en hoe heb je het gevraagd? heb je je duidelijkheid gekregen?
Ik lees jullie verhalen graag, want ik zit er zelf nu ook mee…
Tips zijn welkom! Do’s & Don’ts auch!

Kus!

ja ik!
maar geen zin om het hele verhaal nu neer te typen, ga naar bed.
dus beschouw dit maar als ee upje.

trouwens, duidelijkheid vragen is goed om te doen, anders begin je zelf maar te twijfelen.

Zo vaak. Bijvoorbeeld; is het waar dat je dit en dat hebt gedaan? Ik vraag het gewoon altijd recht toe recht aan en vaak krijg ik een eerlijk antwoord. Kom er toch wel achter wanneer iemand liegt, want dan hoor ik het van anderen. Maarja, jongens zijn gewoon niet altijd van het dingen vertellen enzo heb ik het idee.

haha heb precies hetzelfde probleem. :stuck_out_tongue:
naja heb al een keer duidelijkheid aan hem gevraagd, en toen kwam het er op neer dat hij het zelf ook nog niet weet wat ie met ‘‘ons’’ wil, omdat het nu allemaal ‘raar’ is/anders dan op school…
dusja ook niet veel aan gehad…
ga denk maar even binnekort goed met hem praten en hem vertellen dat ie me echt duidelijkheid moet geven (gewoon of ie voor ons wil gaan, of dat ie het niet ziet gebeuren dat wij ooit iets worden).
ook tip voor jou! :wink:
+ upje natuurlijk. ;p
xx

up ? :grin:

Hm, ik kan wel wat tips gebruiken eigenlijk.
Gisteren 2x gezoend met een jongen, hij deed nog gewoon normaal enzo nadat we gezoend hadden. Ik had hem een krabbel gestuurd vandaag, daar vroeg ik gewoon in hoe het nog was. Verwijderd hij die krabbel (een ander meisje had ook een krabbel gestuurd, die heeft hij ook verwijderd). Een vriendin van mij vroeg aan hem waarom hij m’n krabbel verwijderd had (moest niet van mij ofzo, deed ze uit haar eigen) ze kreeg het antwoord; gewoon. Tja, ik snap er niks meer van. Waarom zou hij gisteren nog normaal doen en nu ineenkeer zo?

Heeft hij alleen de krabbels van jou en dat andere meisjes verwijderd? of verwijderd hij al zijn krabbels meestal? =o
maar ik heb een vriendin, en een jongen doet bij haar ook echt de ene keer heel droog en reageerd niet op smsjes enzo terwijl hij haar wel leuk vind enzo…
dus mischien moet je je daar niet zo druk over maken ( denk ik dan)

Hij heeft alleen de krabbels van dat meisje en mij verwijderd. Tja, eigenlijk heb je opzich wel gelijk dat ik me niet zo druk moet maken haha… maarja ik vond het gewoon raar.

ik heb zo’n situatie nu en ik durf niet ;(
ben bang om harde waarheid te horen.

ik heb hetzelfde…
wat is je verhaal?
en als je het niet hier wilt plaatsen , note het me maar ;d

the same here! :frowning_face:

Yep, me too… alhoewel, ik heb in principe duidelijkheid, al wil dat nog niet zo doordringen…

ooh vertel (:
als je niet wil vertellen is dat ook goed

Oh maakt me niet veel uit, ik moet t toch kwijt!

Nou goed, ik had/heb dus al een aantal maanden wat met een jongen. Het is nooit officieel gezegd dat we een relatie hadden, maar alles leek erop dat dat wel zo was. Je gaat ook niet kinderachtig verkering vragen. Dus ik nam aan dat hij mijn vriend was en ik zn vriendin. Als ie weg was smste hij me supervaak, ik zag 'm regelmatig en we gingen ook met elkaar naar bed. Ik ben het type niet om met jan en alleman t bed in te duiken, ik heb er van tevoren goed en lang over nagedacht en ik wil het echt graag met hem. Maar goed.
Nu is ie terug van z’n tweede keer werken in het buitenland sinds we wat “hebben”, en hij deed heel afstandelijk. Lang niet antwoorden op msn enz, terwijl dat anders nooit was. Ik begon daardoor wat te pruilen, en ineens zei hij dat ie zin had om n chicky te scoren. Ik hartstikke overstuur, hij zei: hoezo? ik ben toch single en vrij? ik weet nooit wat jij wil…
Ik durfde daardoor ook niet meer te zeggen dat ik eigenlijk wel dacht dat we wat hadden, en zei dat ik ook niet van hem wist wat ie wilde…waarop hij antwoordde dat ie me heel erg waardeert en veel waarde aan me hecht maar nooit iets meer wil dan “oppervlakkig contact” want hij wil niet beperkt worden. Ik was echt heel teneergeslagen en heb me tegen mn gewoonte in echt bezat…dat heb ik tegen m gezegd en toen belden we nog, hij zei dat ie erg graag bij me wilde zijn op dat moment…
Voor de rest gaat alles wel prima zoals voorheen…maar toen ik m zei dat ik eigenlijk nog had willen langskomen volgende week zei ie dat ie even niks wilde met niemand en even rust wilde… :S
Waar dat nou allemaal vandaan komt ineens weet ik niet…ergens dringt het gewoon ook niet door…maar verstandelijk gezien, is het dus gewoon over?

ooo :frowning_face:
Das echt naar :frowning_face:
Maar ja, je kan wel aannemen dat het uit is…
Het klinkt nogal alsoftie je eigenlijk achter de hand wil houden, maar je ook niet het idee wil geven dat er meer is dan er is… Dus hij is vrij eerlijk :slightly_smiling_face:
*wow goeie jongen die eerlijk is :O*
Ik zou het voorlopig laten rusten & je ogen open houden voor anders leuks :wink: Mocht hij terug komen op z’n besluit & jij vind hem nog altijd leuk, dan kan je altijd verder gaan waar je gebleven ben :grinning: Maar ik zou daar niet teveel op hopen :wink:

Terug naar de topictitel enzo:

Ik heb redelijk vaak duidelijkheid gevraagd, maar niet altijd zo rechtstreeks. Rechtstreeks is het makkelijkst, maar ik ben zelf vrij goed met subtiel dingen uit mensen krijgen :slightly_smiling_face: Dat is iets veiliger dan rechtstreeks, omdat de persoon zelf vaak niet weet waar die antwoord op geeft haha xD Ik kan zelf heel weinig zonder duidelijkheid, zeker als ik duidelijkheid wil :stuck_out_tongue: Dus ik heb mezelf al vrij vroeg over de angst heen gezet *geloof me het vaker doen werkt echt :open_mouth: Ik was eerst mega verlegen xD* & nu gaat het een stuk makkelijker :slightly_smiling_face:

maar wat ik dan niet begrijp…is dat hij het eerst nog over afspreken had enzo, en nu ik er mee kwam, kon ie ineens deze week niet :S Ik heb hem wel gevraagd aan de telefoon of hij überhaupt nog wel wilde afspreken, maar dat wilde hij dan weer wel :S ik word er gewoon een beetje wanhopig van! Want eigenlijk is dit een ommezwaai van vandaag op morgen zo snel. Daar begrijp ik gewoon niks van.

*Dit lijkt voor mijn gevoel echt op Chuck&Blair in GossipGirl…toen hij zei dat ie van me hield, kon ik het niet terug zeggen…en nu ik het zeg, zegt hij het niet meer…:frowning_face:*

Misschien kan die echt niet deze week :slightly_smiling_face:?
Gewoon afwachten wat er gebeurd & zoals de topic titel al zegt: duidelijkheid vragen als het niet verandert :wink:

Komt vast wel goed :grinning: :couplekiss_man_woman:

ik denk dat ik het in eem mailtje/berichtje ga vragen…
doen?

Mailtje/Berichtje is alleen als je echt niet anders durft…
In Real Life is beter… maar als je dat niet durft is een mailtje/berichtje een goede oplossing :grinning:

laat je de reactie weten(A)?