duidelijkheid nodig :(

Ik heb sinds kort iets met een jongen, hij moet me nog vragen. Maar ik was vrijdag met hem en toen ging alles gewoon goed, en ik had hem verteld dat ik naar zijn buurt ga verhuizen Want is dichter bij school enzo en me ouders vinden dat beter… hij zij op whatsapp want toen sprak ik hem daarover dat hij het leuk vond, alleen nu vroeg die wanneer ga je der precies wonen dan? en toen zei ik 6 augustus… toen reageerde hij niet meer? ik ben echt bang dat die misschien denkt oh dan hebben we allang niets meer ofzo… later was hij ook bij een vriend van hem en die vroeg heb je nog iets met Anne? en toen zei die nee… maar we hebben gewoon iets… Met hem erover praten durf ik niet echt, hebben jullie misschien andere tips ehalve met hem erover praten? :sob::muscle:

De enige optie als je echt zekerheid wil is praten. Hoe hard het antwoord van hem ook zou kunnen zijn.

klopt… alleen ook dat hij nee zij dat die niks met me heeft vind ik raar, terwijl die me eergister echt nog behandelde dat hij me leuk vond

Probeer hem toch eens om duidelijkheid te vragen, anders kom je er nooit achter ben ik bang.