Duidelijk maken?

Oke ik ga alles maar vertellen want ik wil graag weten hoe ik hem duidelijk kan maken dat ik hem leuk vind.

Nouja ik weet niet meer wanneer ik op hem ben gevallen. Hij is gewoon z`on vaag typje die niet deugt ookal ben ik zelf ook niet echt een normal type ofzo, vooral thuis niet. Das dan gewoon met vage opmerkingen en apart praten enzo (ik ga hier verder niet in detail op in :cold_sweat:)
Maar oké. Voor mijn gevoel liggen we elkaar echt goed, ik vind het superfijn om bij hem op school in de klas bij hem in de buurt te zitten. Misschien heb je mijn andere topics gelezen en weet je de rest van het verhaal al. Ik durf echt niet iets op de app ofzo tegen hem te zeggen. Daar ben ik dan weer té verlegen voor, wat ik wel doe is 24/7 op zijn app kijken of hij online is, of hij zijn status al veranderd heeft of op instagram een nieuwe foto geplaatst heeft. We plagen elkaar best vaak wat echt grappig is want dan gaat hij helemaal proberen iets terug te doen, wat hem grotendeels ook lukt en dan wint hij.
Laatst zei hij tegen me dat ik lief ben alleen wist ik niet hoe ik dit moest opvatten omdat hij dus niet echt serieus is bij de meeste dingen. Hij kijkt ook wel naar me enzo en ik naar hem.

Alleen nu is mijn vraag dus: Hoe kan ik hem het beste benaderen?? Gewoon heel direct zijn, met een grapje, of toch een appje? Ik zit nu echt even in de knoop met mezelf dus daarom dit nogal lange verhaal…

Ik zou het sowieso niet vertellen als grap, dan weet hij het ook niet zeker. Ik zou het gewoon heel direct tegen hem vertellen en vooral serieus erover zijn.

App hem gewoon! Als hij niet leuk reageert kun je t daar gewoon bij laten en valt dat echt niet zo op, maar zonte lezen zal hij wel goed en leuk reageren