Duidelijk maken dat ik hem niet meer wil

[i]Heey meiden,
Een jongen wauw met me chillen oké we hadden afgesproken
op een plek. HIJ KWAM NIET OPDAGEN !
Jk ging terug naar huis !

Opeens ging hij me whatsApp’en En zei waar ben je?
(dat was een dag later) Hij dacht dus dat we de volgende dag gingen afspreken

En paar weekjes later wauw hij weer chillen ik ging naar een plek toe waar we hadden afgesproken. HIJ KWAM NOGMAALS WEER NIET OPDAGEN.

Jk heb nu 4x met hem afgesproken

Gister wauw hij ook al chillen en toen wauw hij zijn excuses aanbieden ik stond klaar om te vertrekken zij die dat ie niet kon dat ie dood was van zaterdag avond !

En ik kan nu ook wel verwachten dat we dan een ander keer gaan maar dit was zijn laatste kans bij mij !

Nu moet ik tegen een 18 jarige jongen zeggen dat ik niet meer wil enzo !

Jk welke zin moet ik dat dan overbrengen bij hem ?

Jk ben bang dat ie boos wordt enzo !

xx

(het was een vriend van me !!) [/i]

Je moet het gewoon zeggen, dat is het beste. Hij laat jauw in de steek.

En ik had speciaal voor hem een smoesje bedacht toen ik het te horen gekregen dat het niet door ging werd me ouders boos op me

1. Het is wou, niet wauw. En eigenlijk wilde.
  2. Het is Ik, niet Jk
  3. Dat je je nog druk maakt omdat hij misschien boos wordt. Hij klinkt als een eikel, dus ik zou het hem gewoon duidelijk zeggen en als hij boos wordt, tja, dan wordt hij maar boos. Is dan toch niet meer jouw probleem? Ik zou me er niet zo druk om maken.

:"")

Hou op met die betweterigheid.

Je moet het hem vertellen, dat hij niet kwam opdagen, is een fikse afknapper! Maar als je hem niet meer wilt, heeft hij het recht dit te weten.

Precies dat allemaal.

Het is mij echt een héél groot raadsel hoe mensen er bij komen om ‘wauw’ te schrijven in plaats van ‘wou/wilde’ en ‘Jk’ in plaats van ‘Ik’? Wtf?

Gewoon niet meer afspreken.

Jk < ik typ altijd zo !
Het onderwerp is geen spelling onderwerp !!

Maar oke het is een vriend van me jk ben wel bang dat hij boos wordt enzo

BOEIENDD HOE IK SCHRIJF !! JE KAN HET TOCH LEZEN (PUNT) .

BOEIENDD HOE IK SCHRIJF !! JE KAN HET TOCH LEZEN (PUNT) .

^Desondanks is het best storend.
Als hij weer wilt afspreken gewoon zeggen dat je er niet zoveel zin in hebt, omdat hij nooit komt opdagen. Als hij boos wordt is het een eikel (is hij nu al eigenlijk) en hij heeft er alleen zichzelf mee, misschien zet het hem wel aan het denken (zou eens goed zijn).

wat maakt het uit als hij boos wordt? het interesseert hem toch ook niet dat jij eventueel boos zou kunnen zijn.

Idd irritant met die J ik moest eerst 3 x lezen voor ik snapte dat er Ik stond.
Verder gewoon negeren, verwijderen? Wat maakt het uit dat ie 18 is?
Zou hier echt niet over twijfelen hoor

Ik dacht de hele tijd dat er ‘Just kidding’ stond dus ik het snapte het al niet. :’)

Ik dacht JK Rowling…

als ie 18 is zou ik t nie doen

Wtf typ jij raar.
Maargoed, gewoon tegen hem zeggen dat je het niet pikt dat ie steeds niet op komt dagen en je er zo gewoon geen zin meer in hebt. Makkelijk toch?