Duidelijk maken dat ik hem leuk vind

Hoi meiden,

Ik ben al eventjes verliefd op een jongen die ik van school ken, hij zit in een andere klas op een ander niveau. Ik zie hem wel vaak in de pauze en spreek hem heel soms wel eens. Nu is het vakantie en zie ik hem dus niet meer op school.
Ik heb sinds gisteren zijn nummer van een vriendin gekregen en heb al een keer met hem ge-whatsappt. Alleen raakt mijn inspiratie voor gesprekken snel op, dus ik weet niet waarover te praten.

Ook heeft hij niet door dat ik hem leuk vind geloof ik, al laat ik het echt wel merken.

Dus mijn vragen:
-Waarover te praten op whatsapp wat jongens en meisjes leuk vinden?
-Hoe laat ik hem merken dat ik 'm wel zie zitten zonder het tegen hem te zeggen?

Gewoon een leuk en grappig gesprekje aanknopen.

En jongens snappen hints NIET, dus je kunt met gemak wat verzinnen… Snappen ze vaak toch neit :’]

Hoe bedoel je dit?

Nouja. Zolang je nooit subtiel zegt van ‘Ik vind je leuk’, is het goed. Want dat is voor hun té subtiel en weten ze het gelijk.

Gewoon beetje een verhaal omheen praten :-P. Hetzelfde als jij bijvoorbeeld zin hebt in seks. Je kunt wel wat hints geven van ‘Schatje, zullen we vanavond wat leuks doen *wenkbrauwwiebel*’, maar dan denken ze van; oh we gaan weg.

Zo’n voorbeeld ^

Oh, oké! Dank je wel :slightly_smiling_face:

@Die_rooie lol haahahaha.

Maare vraag of hij zin heeft om een keertje wat te gaan drinken? In het echt is praten makkelijker dan op Whatsapp oid.