Dubbelgevoel

Hey meiden,
Ik hoorde gister dat mijn buurman was overleden (hij was al bijna negentig en ging sterk achteruit), dus ik had me er al op voorbereid. Ik woonde al mijn hele leven naast die mensen en hij voelde als een opa voor me. Maar nu komt het… hij wordt begraven op mijn 16de verjaardag (aankomende donderdag). Ik ben bang dat ik niet van mijn verjaardag kan genieten (ookal geef ik die donderdag geen feest ik zou het op school vieren en uit eten gaan met mijn bff). Ook weet ik niet of ik naar de begrafenis wil, omdat ik dan jarig ben. Maar aan de andere kant wil ik het echt niet missen. Ook voel ik me ontzettend stom, omdat ik het jammer vind dat het om mijn verjaardag is terwijl zijn dood honderd keer belangrijker is dan mijn verjaardag.
sorry voor spelfoutjes

Ah, dat is jammer.

Ik zou toch naar de begrafenis gaan als ik jou was, je zal er later spijt van krijgen. Je verjaardag kan je altijd nog vieren, maar die begrafenis is maar 1x. En je buurman zou het waarschijnlijk wel erg gevonden hebben (als jullie een goed contact hadden).

En is het niet leuker om je verjaardag in het weekend te vieren? (:

Sterkte en gelukkige verjaardag.

oeps dubbel post

ik zou er naartoe gaan je kan maar 1 keer afscheid nemen

Wat rot voor je dat ze hem op je verjaardag begraven. Persoonlijk hecht ik ook erg veel waarde aan m’n verjaardag. Maar misschien moet je je verjaardag gewoon even op een andere dag vieren? (: En ik zou wel gaan naar de begrafenis eerlijk gezegd.