Dubbelgevoel wat moet ik doenn???

Hee!

Ik heb dus best wel een dilemma eigenlijk. Ik ben best goed bevriend met een jongen en we hebben ook best vaak afgesproken en we praten veel op snap/ app en bellen vaak. Alleen de laatste x dat ik met hem afsprak kuste hij me opeens wat ik stiekem best leuk vond🙄
Maar nu komt het HIJ HEEFT EEN VRIENDIN… en ik weet dus echt niet wat ik nu moet, omdat ik hem best leuk vind en ik heb het gevoel hij mij ook wel. Maar aan de ene kant voel ik me ook best lullig tegenover die vriendin want ik ben dus echt geen type die vreemdgaat of met iemand gaat die vreemdgaat maar aangezien ik hem zo leuk vind ughhh wat moet ik doen HELP ME

Xx Ruby
Ben 15 trouwens niet dat dat wat uit maakt ofz

AFblijven!

HIJ heeft de fout gemaakt, jij niet.
Vind het erg creepy dat ie je zomaar kuste… :confused:

Praat ermee met hem. Zeg niet dat je hem leuk vind want ik denk dat het allemaal wat ingewikkelder maakt dan wat het is.

Als ie het weet, denk ik dat het allemaal nog emotioneler zal worden en het niet echt opgelost zal worden.

Ik vind 'm al foute boel als ie al vreemdgaat. Wat denk je wat ie gaat doen als jij ooit een relatie met hem hebt.

Vraag om duidelijkheid. Keur zijn gedrag af, zeg hem dat hij dat niet kan maken tegenover zijn vriendin. En dat als hij niet normaal kan doen, jullie maar geen contact meer moeten hebben.
Als hij dan evt. zou zeggen dat hij je leuk vindt, dan moet hij eerst de zaak maar eens afhandelen met zijn vriendin.

Maar laat het niet meer gebeuren, het is enorm lullig voor zijn vriendin en die jongen mag je best eens goed aanspreken op wat hij doet gewoon niet kan. Het is of het een, of het ander en niet beide om en om.