dubbelgangers

Hooi.
ik en mijn bff lijken heel erg opelkaar, leraren halen ons altijd door elkaar, en mensen vragen vaak of we zusjes zijn. Dat is eigenlijk helemaal niet zo erg. Maar de laatste tijd. Zeggen denken en doen we alles het zelfde op hetzelfde moment. We hebben zelf dezelfde droom gehad. Ook wouden we een keer weten hoe een liedje heete smsen we elkaar de volgende dag het zelfde moment hoe het liedje heet…
eerst konden we er wel om lachen maar nu word het echt eng.

Hoe kan dit??

Hoe moeten wij dat ruiken

1 topic is wel genoeg?

OOmmyYY GoooOOOdd JjeeeE BeeNNnnT ZIeeeKKKkkK

Ik denk dat jullie worden overgenomen door brainwashende insecten. Uiteindelijk groeien jullie aan mekaar vast. Dus ik zou me maar zorgen maken als ik jou was.

Ik ben het eens met Radiomonsterrrr.
Dat had ik gisteren nog gezien op Discovery Channel, waar ze ingingen op het verschijnsel.
Je kan beter snel naar de dokter gaan voordat het niet ongedaan gemaakt kan worden!!!

Niks om je zorgen over te maken, echt eng is het al helemaal niet. Want er kan niets aan de hand zijn (van wat bijv. hierboven gezegd wordt :p).
Zolang jij en je vriendin het verder niet erg vinden, laat het lekker zitten. Als je het écht irritant begint te vinden moet je misschien gewoon wat afstand van haar nemen.

Het is gewoon dat jullie elkaar zo goed kennen dat jullie je een beetje hetzelfde gaan gedragen en denken, niks om je zorgen over te maken. :slightly_smiling_face: