~ dubbelganger

hallo meiden! x

wat is jullie dubbelganger?
of weten jullie mischien een dubbel ganger van iemand ?
fotos zijn altijd leuk
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

mijn spiegelbeeld lijkt altijd wel heel veel op me

nee ik ken geen dubbelganger…

^^

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Volgens iedereen lijk ik veel op mijn zus…

ik heb er geen
ik ben speciaal (:

ze hebben wel over dubbel ganger ik weet van niks
een vriendin had gezegd en me vriend

nee, ik heb geen dubbelganger :grinning_face_with_smiling_eyes:

Een vriendin van mij ging deze zomer op kamp, waar ze haar dubbelganger ontmoet heeft. Ik heb een foto van hun twee gezien en ik kan ze echt niet uit elkaar houden, echt eng. Maar ik ga geen foto plaatsen zonder toestemming van mijn vriendin. (:

Nog nooit gezien…

mijn zus, denk ik

Ik ken 2 meisjes op school die echt ontzettend veel op elkaar lijken, ze kennen elkaar niet. Maar sorry, ik heb geen zin om foto’s te plaatsen. (vind ik ook een beetje dom zonder dat ze dat weten)

Ik studeer in Groningen en er schijnt er eentje rond te lopen in het techniekgebouw (een ander gebouw als waar ik zit) Heb haar zelf nog nooit gezien maar me huisgenoot wel!

ik heb een dubbelganger in amerika
een goede vriendin trouwens :grinning:

heb ik niet

Ik ben er van overtuigd dat iedereen een dubbelganger heeft, wel ergens op de wereld
Maar ja, of dat echt “bewezen” is
Ik heb nog nooit een dubbelganger meegemaakt/ gezien of wat dan ook

ik heb er een van justin bieber en Jamie Laou

http://img291.imageshack.us/img291/8463/justinbieberproactiv012.jpg

http://img405.imageshack.us/img405/7663/37767101502207028704535.jpg

ze lijken niet echt ziek veel op elkaar maar ja toch wel een beetje haha

Mijn eeneiïge tweelingszus! Al vinden wij het zelf wel meevallen. Alleen degenen die ons niet goed kennen, kunnen ons zelden uit elkaar houden.

hihi mijn nichtje misschien een beetje,veel mensen die ons niet goed kennen denken dat we tweelingzusjes zijn. maar verder lijken we niet op elkaar ;p

Iemand zei ooit van: ‘‘toen ik jou net kende dacht ik al dat ik je ooit gezien had, kijk maar!’’ En toen gaf hij een hyves link van iemand die best veel op mij lijkt én dezelfde naam heeft! Best maf :stuck_out_tongue: