Dubbele signalen?

Ik wist ff niet hoe ik dit topic moest noemen, dus noem ik het maar zo.

Een tijdje ben ik met 'n jongen bezig geweest(ik word morgen 18, hij volgende week woensdag 23). Na een tijdje vertelde hij dat hij zich niet wil binden, en het dus ook niet aanwou om een relatie te krijgen samen. Dit snapte ik, en zelf ben ik ook niet heel erg verliefd op hem. Vind hem leuk en lief, maar meer seksueel aantrekkelijk dan echt verliefd/ Dit geld ook voor hem, dus besloten we om af en toe nog wel af te spreken als we “zin” hebben.

Nu is het zo dat we eigenlijk nog veel contact hebbe, en hij toch soms andere signalen afgeeft als dat hij me mist etc. Gisteravond ging ik bij een vriend film kijken, toen zei hij ook geen gekke dingen doet etc(seksuele dingen). Ik vroeg hem of hij dacht dat ik dat met iedereen deed, toen hij zei: “Nee, maar ik was beetje jaloers. Dan schiet ik in de verdediging etc.”

Ik vind zulke dingen dan weer raar, als hij het seksueel vind en wilt houden, zouden gevoelens van jaloezie etc er toch niet moeten zijn? Hij was jaloers omdat hij me “leuk en lief vind” , en het niet zou verdragen als ik close was met ;n ander.

Wat zou jij denken?

ja zoiets heb ik ook, ik ben 15 en hij is 21 geworden, zijn gewoon goede vrienden en hij doet eigenlijk niks bij me (zou ik ook niet toestaan dus dat is een goed teken) maar hij begint bv op msn gewoon altijd heel seksistisch te praten enzo, en dan doe ik ook gewoon mee (heb geen vriend dus dat kan geen kwaad (: ), dan zegt ie nog heel veel keer erbij dat het nooit iets word tussen ons

de dag daarna begint ie hele tijd: ja ik mis je, ik wil je graag zien enzo
frustreeeeerend -.-

dat gaat altijd wel fout denk ik, omdat je ook al heb je alleen maar sex met hem, voel je toch wat voor hem, en misschien hij wel van jou. Hij wilt geen relatie maar zeg dan wel dat hij niet jaloers zou moeten worden, want dit is natuurlijk heel verwarrend :O.

en dat hierboven ^ hij wilt gewoon seks met je xD, in elk geval geen relatie.

haha nee zover was ik ook al, en dat seks doet ie niet want hij weet dat ik dat niet wil, maar ik weet niet hoe die nu precies over me denkt, of we gewoon vrienden zijn zoals al 1 jaar, of dat hij me een ieniemini beetje leuk vind (maar niet leuk genoeg voor een relatie)
ik wil weten hoe ik precies dr voor sta met hem zegmaar