Ik wist ff niet hoe ik dit topic moest noemen, dus noem ik het maar zo.
Een tijdje ben ik met 'n jongen bezig geweest(ik word morgen 18, hij volgende week woensdag 23). Na een tijdje vertelde hij dat hij zich niet wil binden, en het dus ook niet aanwou om een relatie te krijgen samen. Dit snapte ik, en zelf ben ik ook niet heel erg verliefd op hem. Vind hem leuk en lief, maar meer seksueel aantrekkelijk dan echt verliefd/ Dit geld ook voor hem, dus besloten we om af en toe nog wel af te spreken als we “zin” hebben.
Nu is het zo dat we eigenlijk nog veel contact hebbe, en hij toch soms andere signalen afgeeft als dat hij me mist etc. Gisteravond ging ik bij een vriend film kijken, toen zei hij ook geen gekke dingen doet etc(seksuele dingen). Ik vroeg hem of hij dacht dat ik dat met iedereen deed, toen hij zei: “Nee, maar ik was beetje jaloers. Dan schiet ik in de verdediging etc.”
Ik vind zulke dingen dan weer raar, als hij het seksueel vind en wilt houden, zouden gevoelens van jaloezie etc er toch niet moeten zijn? Hij was jaloers omdat hij me “leuk en lief vind” , en het niet zou verdragen als ik close was met ;n ander.
Wat zou jij denken?