Dubbele miskoop, rood en grijs.

Ik heb een dubbele miskoop, een grijs shirt/jurk/ding, en een rode. Hoe moet ik ze combineren? ik begin die dingen onderhand te haten.
anders verkoop ik ze gewoon.

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-7ZJBNQN8.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-U8F7HJUS.jpg

dankje x.

Die grijze zou ik persoonlijk helemaal niet dragen, en die bovenste gewoon met een zwarte cardigan en zwart 5/7 euro rokje eronder en een panty.

niet aandoen

Dat wou ik ook zeggen (:

Ik vind die grijze juist leuk! Alleen ik zou er wel gekleurde accessoiresen erbij doen, zoals een blauwe sjaal.

En die rode weet ik niet, die vind ik zelf niet zo x] (shirtje is opzich wel leuk, maar beetje raar model)

Hm, ik liet deze pagina openstaan terwijl ik in de keuken was, en m’n broertje keek toevallig naar dat rode shirt, en zijn eerste reactie was ‘wat is dat voor k*****lelijk shirt’. Dus ik weet niet of je er jongens mee wilt versieren, maar volgens mij gaat dat niet lukken (’:

haha, hij is al best wel oud, en ik heb er onderhand zelf ook een hekel aan, 'k denk dat ik ze maar verkoop.

allebei niet aandoen, sorry

upje (:

Die rode wat lacoccinelle & HPfangirl zeggen.
En die grijze gewoon niet. In ieder geval, ik zou die grijze niet aandoen.

ik vind die rode juist leuk. Gewoon met een zwarte broek eronder. Die grijze zou ik niet aan doen. Hij ziet er erg saai uit en je huid ziet er op de foto minder uit dan met de rode

ik zelf zal het allebei niet aandoen.

upje (:

Dat grijse ding zou ik echt niet gaan dragen maar dat rode ding kan wel leuk staan met een zwarte blazer zwarte broek en dan ook nog zwarte schoenen als je nog een kleur bij doet staat het voor geen meter. Rood is niet echt me’n kleur.

die grijze is idd UIT. en die rode, tja een lichte spijkerbroek eronder en met een riempje op een goeie hoogte doen.

dat grijze ding als je hem echt niet aan wil als pyjama? en dat rode ding misschien op een donkere broek? En dan met leuke pumps of laarzen?

Die rode!! je moet er een gaten-spijkerbroek die kapot lijkt onder doen, en een oversized colbertje. vans of uggs eronder en lijkt mij leuk!

Die rode met een blazer/cardigan (zwart) en een spijkerbroek.
En die grijze weet ik niet, die zou ik niet dragen.

Om eerlijk te zijn zou ik ze allebei niet dragen.

Rode: Zwarte blazer/cardigan, spijkerbroek, vans/pumps.
Grijze: Geen flauw idee x’D