dubbele kin

het is misschien een stomme vraag, maar ik heb een dubbele kin en wil me kin spitser maken, weten jullie oefeningetjes om te doen? xxxxxx

Dat kan niet. Je kin is geen spier dus ook niet te trainen. Als je een beetje overgewicht hebt kan het wel zijn dat je daardoor een onderkin hebt maar ik denk niet dat je dit bedoelt?

I’ve got it to, en geen idee hoe ik er af kom, Maar ik ben volgens mij ook aangekomen de laatste tijd.

Dit stond op een site :
-Doe je mond wijd open en duw je onderkaak naar voren en dan naar boven zodat je ondertanden over je boventanden reiken tot over de bovenlip. Om de oefening intensiever te maken kun je je hoofd naar achter bewegen. Doe deze oefening 10 keer langzaam achter elkaar en de serie van 10 zou je 3 tot 4 keer per dag moeten doen. Elke dag.

-Sla met de rug van je hand tegen je onderkin. Houd dit enkele minuten vol en herhaal dit weer 2 tot 3 keer per dag.

-Ga plat op je rug liggen met je benen gestrekt en je armen naast je lijf. Druk je kin op je borst en houd 2 seconden vast. Laat je hoofd dan weer rustig zakken. Herhaal dit 25 keer.

Google is toch o zo handig.

too, niet to
mierenneuker, weet ik

handig d ankje!

helpt dit wel echt?

Echt serieus, nieuwe mensen die reageren op topics van een jaar terug… Buh!

Ze vraagt of dit echt werkt, beter dan dat ze een nieuw topic aanmaakt.

ja en als de een nieuw topic had aangemaakt zou ze te horen krijgen
ZOEKFUNCTIEE
<_<

nog 1:

duw met je hand tegen je voorhoofd.
en dan duw je met je hoofd er tegenin.
snap je dat?
dan spannen die ‘onderkin spieren’ zich aan.

en zo kan je dat ook op je rechterwang duwen,
en linker wang.
dat helpt allemaal.

oh ja!
ik zag niet eens dat het van 1 jaar terug was
xd