Dubbele Eyeko bestelling? O.o

Misschien is het een beetje vaag uitgelegd, maar ik snap er zelf ook niet veel van X’D
Zondag had ik dus een bestelling gedaan op Eyeko.com. Maar omdat ik geen paypal had en mn vader liever niet z’n creditcard nummer wou geven [hij vertrouwde het niet :S], moest ik een nieuw paypal account aanmaken. Dat deed ik dus. En heb daarna verder niet meer wat met die bestelling gedaan.
Nu deed ik net dezelfde bestelling, ik dacht, die andere bestelling is toch niet opgeslagen ofzo bij hun, dit keer heb ik wel betaald. Maar nu zag ik net op m’n account van Eyeko dat er 2 dezelfde bestellingen staan van mij (die ik niet betaald had, van zondag dus, en die van net) Bij die ik niet betaald heb staat ; Preparing (Paypal IPN) en bij die wel betaald is Pending.
Ik wou die oude bestelling annuleren, maar zie nergens een annulerings-knop ofzo. Weet iemand misschien wat te doen?
En kan het zijn dat ik nu 2 bestellingen binnenkrijg, binnekort? Of dat ik een mailtje ofzo krijg van dat ik die ander nog moet betalen?
Sorry voor ‘t lange verhaal, hoop dat iemand het leest ^^’

up voor mezelf, dan maar ^^’

k zou t niet wete…
up! :grinning:

In ieder geval bedankt voor de reactie :wink:

Ik heb geen idee… maar UP!

Je hebt die eerste bestelling niet betaald dus die zul je ook niet binnenkrijgen. Waarschijnlijk moet je die wel ergens kunnen annuleren.
Je krijgt denk ik dus alleen die tweede bestelling binnen, tenzij je daar dubbel betaald heb, ook voor de eerste zeg maar. Dus dat zou je even na moeten gaan.

Oke, thnx. Heb alleen betaald voor de bestelling van daarnet, dus niet voor allebei. En ik zal even goed zoeken naar die annulerings-knop, haha :wink:

Of stuur anders een mailtje naar de site zelf

ik had echt precies hetzelfde!
er staan bij mij nu ook 2 bestellingen,
en ik heb ook nooit een annuleringsknop kunnen vinden…
heb mn bestelling nu al een tijdje geleden binnen gekregen,
en er verder nooit meer iets over gehoord…
dus het zal wel goed zijn denk ik?